Έσπευσαν να επωφεληθούν του μέτρου, παρήγγειλλαν αυτοκίνητα, η διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί και τρεις συναρμόδιοι υπουργοί αδυνατούν να συνεννοηθούν. Οι Ευ. Βενιζέλος, Γ. Παπακωνσταντίνου και Μ. Βορίδης αποποιούνται τις ευθύνες και τις μεταθέτουν ο ένας στον άλλο. Και πιο συγκεκριμένα, ο Βενιζέλος στους δύο υπουργούς και αυτοί (από κοινού) στον Βενιζέλο.
Είναι μάταιο να θυμίσουμε ότι ένας υπουργός, δεν είναι ανάγκη να είναι «μερικής απασχόλησης» για να μην κάνει καλά τη δουλειά του. Μπορεί να είναι fulltime, αλλά και ανεπαρκής ή έστω όταν αδυνατεί να διεκπεραιώσει το έργο του.
Εξίσου μάταιο είναι να θυμίσουμε τη σημασία που έχει για τους πολίτες να αισθάνονται ότι το γκουβέρνο τους σέβεται και δεν τους δουλεύει ψιλό γαζί. Εκεί είναι που τρελαίνονται. Όταν αισθάνονται ότι η κεντρική εξουσία
Τρίτο μάταιο, αλλά άξιο να μνημονευθεί, είναι ότι ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει «ματώσει» όσο ελάχιστοι στην Ελλάδα του Μνημονίου, καταγράφοντας χιλιάδες χαμένες θέσεις εργασίας.
Εικάζουμε ότι όλα αυτά τα «μάταια» είναι άξια της προσοχής του Πρωθυπουργού κ. Λουκά Παπαδήμου, ο οποίος φέρει ακέραια την ευθύνη να τραβήξει αυτιά όταν πρέπει.
Η λήξη της απόσυρσης σε συνδυασμό με τα χιλιάδες αυτοκίνητα που «κατεβάζουν» πινακίδες λόγω των τελών κυκλοφορίας, κινδυνεύει να μετατρέψει για μία ακόμα φορά τους δρόμους της χώρας σε παράνομο και ιδιότυπο παρκινγκ αυτοκινήτων με προφανή την οικολογική επιβάρυνση της Ελληνικής γειτονιάς.
Αλήθεια; Σκέφτονται πριν αποφασίσουν οι αρμόδιοι;