tromaktiko: «Εγώ έχω τεράστιες προσωπικές αντοχές»

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

«Εγώ έχω τεράστιες προσωπικές αντοχές»



«Όταν είπα ότι είμαι εξουθενωμένος, δεν εννοούσα ότι είμαι κουρασμένος, όπως ορισμένοι ευτελίζοντας τα πράγματα επιχείρησαν να πουν.
Εννοούσα και εννοώ ότι συμπάσχω με τον Έλληνα πολίτη που εξουθενώνεται από τις θυσίες και το βάρος», σχολίασε στην Βουλή ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών κ. Ευ. Βενιζέλος.

«Έχω πλήρη συνείδηση του τι περνάνε οι Έλληνες πολίτες και μακάρι να μπορούσα να τους απαλλάξω από ένα μικρό ελάχιστο μέρος του βάρους που σηκώνουν», συμπλήρωσε, και «διεμήνυσε προς διάφορες κατευθύνσεις ειδικά στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ: «Εγώ έχω τεράστιες προσωπικές αντοχές», διευκρινίζοντας ότι η επίμαχη αναφορά του αποτελεί «ψυχική στάση και δεν είναι θέμα προσωπικών αντοχών».

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!