tromaktiko: Σχετικά με: "«Τζιχάντ» απ΄ τον Μητροπολίτη Μεσογαίας για το αποτεφρωτήριο νεκρών"

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Σχετικά με: "«Τζιχάντ» απ΄ τον Μητροπολίτη Μεσογαίας για το αποτεφρωτήριο νεκρών"



Ημαρτον ρε παιδια! Το δικαιωμα του να επιλεγεις τι θα συμβει στο σωμα σου μετα το θανατο σου ειναι απο τα πιο βασικα ανθρωπινα δικαιωματα.
Ειναι αδιανοητο στη συγχρονη εποχη ενας Ευρωπαίος πολιτης να μην εχει τη δυνατοτητα να επιλεξει την αποτέφρωση. Να ξεκαθαρισω οτι δεν ειμαι απο τους δηθεν προοδευτικους που επιτιθενται στην ορθοδοξη εκκλησια χαρακτηριζοντας την οπισθοδρομικη, αλλα υπερασπιζονται τον οποιοδηποτε φανατικο ισλαμιστη. Σαν Ελληνας πολιτης ομως εχω το δικαιωμα να επιλεγω τι θελω να συμβει στο σωμα μου και κανενας δεν μπορει να αναγκασει τους συγγενεις μου να τρεχουν σε αλλη χωρα επειδη ετσι του γουσταρει. Προσωπικα βρισκω πολυ πιο απωθητική την ιδεα του να με τρωνε τα σκουληκια απο το να με καινε. Γουστα ειναι αυτα βεβαια και δεν εχω καμμια επιθυμια να επιβαλλω τις προτιμησεις μου στους αλλους. Ας καταλαβουν καποιοι "φωστηρες" οτι πρεπει κι αυτοι να σεβονται τις επιθυμιες των αλλων, ιδιαιτερα σε τετοια ευασισθητα ζητηματα. Το αν θα με "διαβασουν προσωπικα δε με ενδιαφερει καθόλου, γιατι πολυ απλα δεν πιστευω. Το να επιλεξω να καω ομως ειναι αναφαίρετο δικαιωμα μου κι ας το καταλαβουν επιτελους ολοι. Γνωριζω βεβαια οτι δεν ειναι ολοι οι ιερεις φανατικοι και ξερω αρκετους που -παρολο που δεν τους αρεσει η καυση των νεκρων- θα εκαναν τη νεκρωσιμη ακολουθια γιατι πολυ απλα το θεωρουν ανθρωπιστικο και ιερατικο τους καθηκον.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!