Είμαι υπεύθυνος καταστήματος πολυεθνικής και στην ουσία ιδιωτικός υπάλληλος και όχι υπαλληλίσκος ενώ θεωρώ τον εαυτό μου...
(αφορά:
Όταν το αντικλεπτικό σύστημα είναι...χαλασμένο!) τουλάχιστον κοινωνικά μορφωμένο και ευγενικό, εφόδια τα οποία κουβαλάς από το σπίτι σου και δεν στα μαθαίνει κανένα σχολείο. Στο κατ' ουσίαν. Τα περισσότερα μεγάλα καταστήματα είναι εφοδιασμένα μα αντικλεπτικά συστήματα και κάμερες γιατί πρέπει και αυτά να προστατευτούν έστω και με αποθάρρυνση. Οι αξίες που χάνονται από κλοπές είναι τεράστιες και τελικά μέρος αυτών καταλήγει στο κόστος των προϊόντων που πληρώνουμε όλοι οι πελάτες. Το αν είναι νόμιμα τα συστήματα αυτά είναι πολύπλοκο αλλά για να υπάρχουν σε κάποιο νομικό πλαίσιο πατούν. Τουλάχιστον είναι εμφανή και συνήθως υπάρχει ενημέρωση για την ύπαρξή τους άρα αν δεν έχεις τίποτα να κρύψεις γατί να σε πειράξει. Το αν πολλές φορές χτυπούν οι αντένες δεν είναι αναίτια γιατί πάρα πολλά προϊόντα (ρούχα -καλλυντικά -αξεσουάρ) είναι "παγιδευμένα" με αντικλεπτικό από κατασκευή τους και πωλούνται παντού ακόμα και σε λαϊκές. Σε οποιοδήποτε κατάστημα υπάρχει αντικλεπτική κάλυψη και σφυρίζει. Σε αυτή τη περίπτωση ζητούμε από πελάτες να βρεθεί το συγκεκριμένο προϊόν και να απαλλαχθούν. Υπάλληλος που θα σας προσβάλει βάλτε τον στη θέση του και ζητήστε τον προϊστάμενό του αλλά προς θεού μην γενικεύεται τα πάντα. Δεν είναι προσβολή στα αεροδρόμια που μας ξεβρακώνουν και μας "χαϊδολογούν" ή στις τράπεζες που για να μπεις - βγεις κάνεις δέκα λεπτά;
Αναγνώστης