tromaktiko: Η εξομολόγηση της μητέρας, που έχασε το μωρό της στο μακελειό της Λιέγης

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Η εξομολόγηση της μητέρας, που έχασε το μωρό της στο μακελειό της Λιέγης



Είχαν βγει οικογενειακή βόλτα στη χριστουγεννιάτικη αγορά στο κέντρο της Λιέγης, εκείνη με τον σύζυγο και τον 17 μηνών Gabriel.
Περίμεναν το λεωφορείο στη στάση μαζί με άλλους επιβάτες. Ο σύζυγός Romauld κρατούσε το μικρό αγόρι...
Όταν είδε το λεωφορείο να έρχεται της έδωσε το παιδί. Και τότε ακούστηκε ο θόρυβος...
«Ακούστηκε σαν ήχος κανονιού και μετά είδα ένα φως σαν αστραπή. Τα μάτια του παιδιού μου γύρισαν. Έβαλα τις φωνές αλλά δεν είδα ότι είχε χτυπηθεί στο πίσω μέρος του κεφαλιού γιατί έγερνε προς το μέρος μου», λέει η 29χρονη Olivia, που εκτός από τον μικρό Gabriel έχει τρεις μεγαλύτερες κόρες.



Στο νοσοκομείο οι γιατροί της είπαν ότι δεν υπήρχε καμία ελπίδα να σωθεί το παιδί. Εκείνη έβαλε έναν σταυρό στον λαιμό του και ένας ιερέας τον βάφτισε. «Θα προτιμούσα να πεθάνω εγώ αντί ο γιος μου!» λυγίζει η τραγική μητέρα κα προσθέτει: «Ο Gabriel ήταν το πιο μικρό μου παιδί, το αγόρι που θέλαμε τόσο πολύ».

real.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!