tromaktiko: Επιστολή διαμαρτυρίας για τον ΟΑΕΔ Αμαρουσίου

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Επιστολή διαμαρτυρίας για τον ΟΑΕΔ Αμαρουσίου



Συγκεκριμένα εδώ και 4 μέρες ταλαιπωρούν εμένα και την οικογένεια μου με ένα επιπλέον επίδομα μητρότητας. Ο Γολγοθάς μου ξεκινάει την Τετάρτη 14/12 από το τμήμα μητρότητας. Το ωράριο της εργασίας μου είναι από της 08:00 -16:00 και ξεκίνησα πρωί πρωί να βρίσκομαι στον ΟΑΕΔ στις 08:00 όπου ξεκινάει η ώρα συναλλαγής σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες αυτού του κράτους. Η κυρία στον τμήμα μητρότητας όμως έχει άλλο ωράριο εργασίας...09:00 έως ότου μάλλον έρθει η ώρα για το μεσημεριανό της κολατσιό. Περιμένω με υπομονή μαζί με άλλους πολίτες για το σκοπό μου. 9 και κάτι έρχεται η υπάλληλος και χωρίς να αργήσει καθόλου στρώνετε στον υπολογιστή της και πιάνει τον πρώτο πολίτη που ήταν στην σειρά και αρχίζει να τον εξυπηρετεί. Αυτό το πράγμα δεν το έχω ξαναδεί, δημόσιος υπάλληλος να ξεκινάει την δουλειά του αμέσως χωρίς να κάνει κανά μισάωρο για καφέ και πρωινό. Χωρίς όμως να ξέρω για ποιο λόγο έχω έρθει στον ΟΑΕΔ, γιατί δεν με ενημέρωσαν τι ήρθα να κάνω, περιμένω στην ουρά μέχρι να καταλάβω ότι θα παραλάβω μια επιταγή στο όνομα της γυναίκας μου. Άρα χρειάζομαι εξουσιοδότηση από την σύζυγο μου για να την παραλάβω. Αλλά όπως είπα δεν ήξερα για ποιο λόγο είχα πάει, δεν είχα και την κατάλληλη εξουσιοδότηση. Για καλή μου ή για κακή μου τύχη δίνω στην υπάλληλο την εξουσιοδότηση που είχα να την διαβάσει να δω αν τσάμπα περιμένω στην ουρά. Αν μου έλεγε ότι δεν κάνει θα έφευγα, θα έφτιαχνα μια νέα και την επόμενη μέρα θα ξαναπήγαινα. Έλα μου ντε όμως που η συγκεκριμένη υπάλληλος βαριόταν να την διαβάσει και όπως της την έδωσα έτσι μου την επέστρεψε πίσω λέγοντας μου εντάξει...Περιμένω 30 λεπτά μέχρι να έρθει η σειρά μου και όταν ήρθε τελικά, μου ζητά εξουσιοδότηση. Χαρούμενος της την δίνω και με μια δυσανασχέτηση μου την δίνει πίσω και μου λέει "αφού το έχουμε πει ρε παιδιά, δεν μπορώ να σου δώσω την επιταγή γιατί είναι λάθος η εξουσιοδότηση σου". Μα καλά δεν την διάβασες όταν σου την έδωσα και περιμένω σαν τον ηλίθιο τόση ώρα εδώ και χάνω το μεροκάματο? Αύριο της λέω μπορώ να την παραλάβω? Ναι μου λέει και με κάτι Γαλλικά φεύγω γιατί ένιωσα ότι με κορόιδευαν. Φυσικά για όλα αυτά φταίει που δεν έχουν άτομα στον ΟΑΕΔ. Λυπάμαι όμως γιατί μάλλον ξεχνάνε ότι όσο καιρό υπήρχαν τα παιδιά με τα προγράμματα Stage, οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι άραζαν και όλα τα έκανα τα συγκεκριμένα παιδιά. Ε φυσικό είναι τώρα που πρέπει να δουλέψουν, να έχουν ξεχάσει πως κάνουν την δουλειά τους και να μην έχουν διάθεση να την κάνουν. Τώρα τους απασχολεί η εφεδρεία, το μισθολογικό και πότε έχουμε απεργία. Τεμπέλιδες όλοι τους και αυτό αποδεικνύει ότι καλά τους κάνουν τώρα...Φεύγοντας πέρασα και από την Διευθύντρια για να παραπονεθώ και μήπως βρω το δίκιο μου και τελειώσω και την δουλειά μου. Αλλά τι περιμένεις από τσιμεντοθεσίτες (θέση από τσιμέντο, δεν τους κουνάει κανείς-μόνιμος), που δεν στενοχωριούνται καθόλου και κοιτούν πως θα περάσει η μέρας τους ήρεμα με τον μισθό να μπαίνει στον λογαριασμό τους. Μπήκα σαν ταύρος μέσα να εκθέσω τον προβληματισμό μου και την αγανάκτηση μου για το θέμα, ζητώντας πάντα συγνώμη για τον τόνο της φωνής μου. Τελικά η εν λόγω κυρία (πως γίνεται στον Δημόσιο τομέα να υπάρχουν τόσες γυναίκες?), αφού μου είπε να ηρεμήσω και να δούμε το πρόβλημα μου, όταν την ενημέρωσα, με ένα απλό "δεν μπορώ να κάνω τίποτα", μου έδωσε τα χαρτιά και επέστρεψε στον υπολογιστή της. Αν ήθελα φυσικά, μπορούσα να κάνω καταγγελία. Εμ αυτό έπρεπε να κάνω....και θα το κάνω.....γιατί μακάρι να τελείωνε εδώ το μαρτύριο μου. 

Για την επόμενη μέρα είχα την σούπερ ιδέα να στείλω την σύζυγο μου κατευθείαν και να υπογράψει και παραλάβει ότι χαρτιά χρειάζονταν αλλά να μην χάσω ξανά ώρες από την εργασία μου. Έπρεπε να βρούμε ποιος θα κρατήσει την μπέμπα μας (4 μηνών μπεμπούλα) για να μην ταλαιπωρηθεί αλλά και να μην κολλήσει καμία ίωση. Η σύζυγος έφτασε στον ΟΑΕΔ στις 12.20 λόγω κίνησης και πάρκινγκ και φτάνοντας στο τμήμα μητρότητας την ενημέρωσαν ότι έχουν στάση εργασίας από τις 12:00 μέχρι το τέλος!Τι? Στάση εργασίας? Και γιατί δεν μου το είπαν χθες που βρισκόμουν εκεί? Γιατί απλά ήθελαν να περάσουν μια εύκολη ημέρα. Αργία την έκαναν. Η ταλαιπωρία της γυναίκας μου ήταν μεγάλη, να χτυπάει την πόρτα, να μην της ανοίγουν, να είναι κλειδωμένη από μέσα. Να τους λέει ρε παιδιά είναι έτοιμη η επιταγή να την πάρω, γιατί ουσιαστικά 2 υπογραφές ήθελε για να την παραλάβει. Να τους λέει χθες που ξανάρθαμε γιατί δεν μας το είπατε? Τίποτα! Να πηγαίνει στην Διευθύντρια και ξανά τα ίδια να της λέει..."Είναι δικαίωμα τους να κάνουν στάση εργασίας"...και γιατί δεν μας το είπατε από χθες? Αποτέλεσμα ημέρας, ένα μηδενικό, σπασμένη ψυχολογία και επιστροφή στο σπίτι.
Την Παρασκευή δεν μπορέσαμε να πάμε ξανά στον ΟΑΕΔ για 2 λόγους. Δεν είχαμε που να αφήσουμε την μπέμπα αλλά και η γυναίκα μου άρρωστη...Έτσι αποφασίσαμε να πάμε ξανά την Δευτέρα...Σήμερα δηλαδή.. Αλλά μάλλον δεν μας θέλει να τελειώσουμε από τον ΟΑΕΔ...Θέλουν να μας βλέπουν συνέχεια. Η Συγκεκριμένη υπάλληλος του τμήματος Μητρότητας, την οποία δεν μπορεί να αντικαταστήσει κανένας άλλος, έλλειπε σε άδεια. Και μπράβο της να λείπει αν την δικαιούται, αλλά δεν είναι τυχαίο ότι κάθε Δευτέρα βρίσκεται σε άδεια? Και το λέω αυτό γιατί στον ΟΑΕΔ έχω πάει συνολικά 4 φορές και πάντα τις Δευτέρες απουσίαζε. Μάλιστα μια Δευτέρα δεν ήταν συνεννοημένη οι συνάδελφοι της και στους μισούς έλεγαν ότι είναι σε άδεια και στους άλλους μισούς ότι είναι άρρωστη. Μεγάλο παιχνίδι πίσω από τις πλάτες των πολιτών. Το καλό όμως έρχεται σε λίγο, η συνομιλία με την Διευθύντρια. Μέσα στην ειρωνεία. Είπε στην σύζυγο μου γιατί δεν τους πήραμε τηλέφωνο να τους ρωτήσουμε αν θα δουλεύουν σήμερα, γιατί έτσι δεν θα ταλαιπωρούμασταν εμείς και φυσικά ο ΟΑΕΔ. Και μας πρότεινε να μας δώσει το τηλέφωνο της για να την καλέσουμε αύριο, για να ενημερωθούμε αν η κυρία υπάλληλος του τμήματος μητρότητας (να την κάνει ο Θεός κυρία) είναι στην θέση της. Και αφού η γυναίκα μου της είπε τέλος πάντων δώστε το μου, της απαντά επί λέξη "Α! σας ευχαριστώ που μου υποδεικνύεται τι να κάνω"! Ρε παιδιά παίρνουν εκεί? Και έτσι άλλη μια μέρα πήγε χαμένη στον ΟΑΕΔ, στην δημόσια υπηρεσία που πληρώνουμε και πληρώναμε τόσα χρόνια. Αύριο θα ξαναπάω και θα κάνω μια καταγγελία ονομαστικά, γιατί νομίζω ότι η κοροϊδία πρέπει να σταματήσει....Συγνώμη που σας κούρασα αλλά έπρεπε να τα πω κάπου...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!