tromaktiko: Η "πιπίλα" της φοροδιαφυγής

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Η "πιπίλα" της φοροδιαφυγής



Τόσο καιρό "βομβαρδιζόμαστε" με την πιπίλα της φοροδιαφυγής και συνεχώς τα καθεστωτικά μέσα προβάλουν το πόσο μαστίζει την κοινωνία μας.

Εγώ θα κάνω τις εξής απλές παρατηρήσεις:
Ο εκάστοτε φόρος αποδίδεται στο κράτος με σκοπό ανταποδοτικού χαρακτήρα.
Οι φόροι σκοπό τους έχουν να λειτουργεί εύρρυθμα η δημόσια διοίκηση, τα σώματα ασφαλείας,
τα σχολεία, να γίνονται έργα ανάπτυξης με προοπτική δημιουργίας θέσεων εργασίας, να υπάρχει δημόσια δωρεάν υγεία, να υπάρχει τελος πάντων ένα κράτος που διαχειρίζεται τα χρήματα (που αποδίδονται σε αυτό από φόρους) με σύνεση και αποτελεσματικότητα.

Αντί για αυτό...
Το υπέροχο Ελληνικό κράτος...
1) Έχει μία από τις χειρότερες δημόσιες διοικήσεις στον κόσμο.
2) Η δωρεάν παιδεία που υποτίθεται οτι προσφέρει είναι τουλάχιστον για γέλια.
3) Μόνο ασφάλεια δεν νιώθεις ως πολίτης σε κανένα επίπεδο.
4) Τώρα πιά σχεδόν δεν υπάρχουν νέες θέσεις εργασίας καθώς η "ανάπτυξη" έχει ξεχαστεί ως έννοια.
5) Η δημόσια υγεία και τα ασφαλιστικά ταμεία καταρέουν.
6 ) Οι διαχειριστές του δημοσίου χρήματος (του δικού μου και δικού σου χρήματος)  κάθε άλλο παρά ορθολογικά χειρίζονται τα κρατικά ταμεία.

Και ερωτώ:

Γιατί κύριοι να πληρώνω φόρους σε αυτό το κράτος?
Γιατί να μην διαχειρίζομαι τα χρήματα που κερδίζω με τον ιδρώτα μου μόνος μου?
Γιατί να πληρώνω μια ζωή τα ασφαλιστικά σας ταμεία και στο τέλος όταν τα έχω ανάγκη αυτά να με πετάνε στον δρόμο?
Γιατί να ανοίξω επιχείρηση σ αυτήν την χώρα όταν με αναγκάζετε να έχω ως συνέταιρο θέλω δεν θέλω το κράτος σας?
Για ποιό λόγο να πληρώνω τέλη κυκλοφορίας όταν οι δρόμοι που οδηγώ καταστρέφουν το όχημά μου?
Για ποιό λόγο να πληρώνω χαράτσι για το ΔΙΚΟ ΜΟΥ σπίτι?
Για ποιο λόγο εισβάλλετε στην ζωή μου και απαιτείται φόρους που ποτέ δεν θα χρησιμοποιηθούν προς όφελος μου?

Τέρμα με την "πιπίλα" της φοροδιαφυγής.
Φοροδιαφεύγοντες είστε εσείς που καταχραστήκατε δημόσιο χρήμα και δημόσιο πλούτο τόσα και τόσα χρόνια.
Φοροδιαφεύγοντες είστε εσείς που δεν εργαστήκατε ούτε μία μέρα στην ζωή σας.
Φοροδιαφεύγοντες είστε εσείς που τόσο καιρό μας πίνατε το αίμα χωρίς να κάνετε σχεδόν τίποτα για την Ελλάδα μας.

Το μόνο μας λάθος ως λαός ήταν ότι αργήσαμε να σας πάρουμε χαμπάρι...

Αναγνώστης

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!