Είμαι συνδρομήτρια της Cosmote με ατομικό συμβόλαιο τα τελευταία 6 χρόνια, πάντοτε συνεπέστατη προς την εταιρία.
Τους τελευταίους μήνες έχω μείνει άνεργη όπως και πάρα πολύς κόσμος, με αποτέλεσμα να έχω απλήρωτους τους 2 τελευταίους λογαριασμούς της τάξης των 60 ευρώ περίπου έκαστος. Όπως ήταν φυσικό, εδώ και 13 μέρες μου έχουν κόψει το τηλέφωνο και το καταλαβαίνω απόλυτα. Σήμερα όμως με πήρε μια κυρία, από υπηρεσία της Cosmote για τις πληρωμές και με "ενημέρωσε" ότι αν μέχρι την Πέμπτη (2 μέρες περιθώριο δηλαδή όλο κι όλο), δεν έχω πληρώσει τα 120 ευρώ, θα μου κόψουν οριστικά το νούμερο! Της απάντησα ότι είναι πάρα πολύ μικρό το χρονικό διάστημα που δίνουν, με 2 απλήρωτους λογαριασμούς δηλαδή, μια φορά κι εγώ που αντιμετωπίζω δυσκολίες να χάσω εντελώς τον αριθμό μου μετά από τόσα χρόνια και μου είπε ότι αυτή είναι η τακτική και δεν αλλάζει. Της απάντησα πως αν είναι έτσι, θα πληρώσω μόλις έχω χρήματα, αλλά φεύγω από την εταιρία επί τόπου. Μου είπε απλά να πάρω αν θέλω στην εξυπηρέτηση πελατών για διακοπή. Ο κύριος που μίλησα στην εξυπηρέτηση, μου είπε ότι δεν πρόκειται να κοπεί εντελώς η σύνδεση, παρά μόνο 1,5-2 μήνες μετά αφότου στο κόψουν, δηλαδή για μένα περίπου αρχές με μέση Ιανουαρίου. Και πάλι μου είπε, δεν χάνεται το νούμερα, απλά γίνεται φραγή και των εισερχομένων κλήσεων και όταν αποπληρωθούν τα χρέη επανέρχεται. Και ρωτάω εγώ η αφελής..... Είναι τακτική της εταιρίας να βάζει ανθρώπους να τηλεφωνούν και να λένε ψέμματα για να απειλήσουν και να πληρώσεις πιο γρήγορα τα κόστη; Αν είναι έτσι κύριοι, η εταιρία σας είναι γελοία και απαράδεκτη! Και για να προλάβω κάποιους που θα πουν αφού χρωστάς δέξου τις συνέπειες, τα χρήματα φυσικά και θα τα δώσω μόλις αυτό είναι δυνατό, αλλά όχι και να μας λένε ψεύτικες απειλές ότι θα κοπεί οριστικά. Έχε γεια λοιπόν Cosmote και ας υποστώ κι άλλες συνέπειες γιατί θεωρώ ότι από σήμα και χρεώσεις δεν θα βρω καλύτερη, αλλά φράγκο από μένα δεν θα ξαναδείτε!
Αναγνώστρια