Συνοπτικά: Έχω το πρόγραμμα 35 το παλιό με 1500' σταθερά και COSMOTE και 120' προς τα άλλα δίκτυα (αντίστοιχος είναι και ο αριθμός των μηνυμάτων). Πριν 3-4 μήνες θέλησα να ενεργοποιήσω το internet στο κινητό μου. Πήγα σε κατάστημα Γερμανού και μου πρότειναν να μεταβώ στο καινούργιο πρόγραμμα 35 που έχει και internet. Η αλλαγή έγινε. Οι επόμενοι 2 λογαριασμοί ήρθαν τσιμπημένοι. Αυτό που πρόσεξα είναι ότι πλέον δεν είχα τους ίδιους χρόνους ομιλίας αλλά μειωμένους.... Ζήτησα εξηγήσεις στο κατάστημα - γιατί δεν με ενημέρωσαν για αυτή την αλλαγή στους χρόνους ομιλίας... Οι ίδιοι λένε ότι το έκαναν. Ζήτησα απ' την COSMOTEνα μεταφερθώ στο παλιό πρόγραμμα βασιζόμενος στο λάθος του ΓΕΡΜΑΝΟΥ και η COSMOTE το δέχτηκε. Δεύτερο βήμα, ζήτησα να μην πληρώσω τους δύο τσιμπημένους λογαριασμούς και απλά να πληρώσω μόνο τα δύο πάγια, μιας και οι λογαριασμοί μου γενικά δεν υπερβαίνουν τους χρόνους. Φυσικά και δεν το δέχτηκε. Συγκεκριμένα μου λένε... "Αν το κατάστημα δεν υπογράψει ότι το ίδιο έκανε λάθος και δεν ενημέρωσε για τις αλλαγές στο πρόγραμμα δεν μπορούμε να κινηθούμε". Φυσικά και το κατάστημα δεν παραδέχτηκε το λάθος (με επιθετικό ύφος μάλιστα, ότι με είχανε ενημερώσει και ότι η μία συνάδελφος ήταν μπροστά κτλ). Γυρνώ στην COSMOTE και τους λέω "δεχτήκατε να με μεταφέρεται στο παλιό πρόγραμμα 35 επειδή σας ανέφερα λάθος του ΓΕΡΜΑΝΟΥ και τώρα που ζητώ τα χρήματά μου πίσω απ' το λάθος τους ζητάτε να σας το γράψουν - να το δεχτούν. Είτε ο συνδρομητής λέει ψέματα είτε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ο συνδρομητής ο ίδιος θα την πληρώσει..."
Το θέμα αυτό έχει κρατήσει μήνες. Λογαριασμούς δεν έχω πληρώσει μέχρι να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Έχω κάνει άπειρα τηλεφωνήματα. Έχω σπαταλήσει χρόνο, έχω χαλάσει τόσες φορές την διάθεση μου. Για τα λάθη και την ανικανότητα συντονισμού, πληρώνω ΕΓΩ την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών. Η COSMOTE όπως και πολλές φυσικά εταιρίες παίρνουν με κάθε μέσο ακόμα και λεπτά του ευρώ, αλλά να δώσουν ; Προσπαθώ να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Σκοπός μου δεν είναι να κλέψω, σκοπός μου είναι να προστατέψω τον εαυτό μου απ' τα κοράκια...
Πήγα για φορητότητα στη VODAFONE και η φοβισμένη COSMOTE έκανε την ηρωική πράξη να μου κάνει έκπτωση 10 ευρώ μείον στα πάγια για ένα χρόνο.
Το θέμα φυσικά δεν έχει κλείσει...ακόμα περιμένω προγραμματισμένο τηλεφώνημα όπως μου είχε πει η COSΜΟΤ-ΕΛΕΟΣ...
Αναγνώστης