tromaktiko: Απάντηση του Electroworld: Άλλα μαγαζιά παρακαλάνε για πωλήσεις αλλά στο Electroworld φαίνεται να μη τους καίγεται καρφάκι

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Απάντηση του Electroworld: Άλλα μαγαζιά παρακαλάνε για πωλήσεις αλλά στο Electroworld φαίνεται να μη τους καίγεται καρφάκι



Όσο κι αν ακούγεται τετριμμένο, οι καθυστερήσεις και οι αναβολές στην παραλαβή και παράδοση των προϊόντων που διατίθενται...
(αφορά: Άλλα μαγαζιά παρακαλάνε για πωλήσεις αλλά το Electroworld φαίνεται να μη τους καίγεται καρφάκι) κατόπιν παραγγελίας οφείλονται σε πολλές περιπτώσεις σε αντίστοιχες καθυστερήσεις από τους διανομείς των προϊόντων, οι οποίοι ορίζουν μονομερώς την ημερομηνία παράδοσης στις αποθήκες μας.

Αντιλαμβανόμαστε πλήρως την αγανάκτηση του πελάτη από τις καθυστερήσεις και φυσικά αναλαμβάνουμε την ευθύνη αυτή. Θα πρέπει να σημειωθεί ωστόσο πως μεταξύ των ενημερώσεων και των αναβολών, για την γρηγορότερη και καλύτερη εξυπηρέτηση του, ο πελάτης είχε ήδη ερωτηθεί αρκετές φορές για το αν θέλει να ακυρώσει την παραγγελία του ή αν θέλει να επιλέξει ένα ετοιμοπαράδοτο προϊόν σε καλύτερη τιμή. Σε όλες τις περιπτώσεις ο πελάτης μας απάντησε αρνητικά. Επιπλέον σαν ελάχιστη αποζημίωση για την ταλαιπωρία, είχε προταθεί στον πελάτη να παραλάβει ένα επιπλέον προϊόν εντελώς δωρεάν με την οριστική παράδοση της παραγγελίας του. Η απάντηση ήταν και πάλι αρνητική και τελικά ήρθε η ακύρωση της παραγγελίας και η κοινοποίηση στην blog-όσφαιρα.

Γνωρίζουμε ότι περιστατικά σαν κι αυτό προκαλούν ταλαιπωρία στους καταναλωτές και για αυτό ακριβώς προσπαθούμε συνεχώς να βρίσκουμε λύσεις και να βελτιωνόμαστε. Στόχος μας είναι πάντα να μην αναμένουμε παθητικά το όποιο εμπόδιο παρουσιάζεται, αλλά να δρούμε για λογαριασμό του πελάτη με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Προσκαλούμε φυσικά τον καταναλωτή μας να μας επισκεφθεί ξανά για να τον εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο τρόπο και να αφήσουμε πίσω μια ακούσια αλλά κακή παρένθεση.

Με εκτίμηση,
Ομάδα διαχείρισης electroworld
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!