αναμφιβόλως έχει ξεπεράσει τα όρια ευπρεπούς συμπεριφοράς.
Συγκεκριμένα η FIRST CALL προκειμένου εκφοβιστικά να οδηγήσει τους πελάτες της ΕΘΝΙΚΗΣ στην πληρωμή δόσεων δανείων επικοινωνεί μαζί μου περίπου κάθε δεύτερη μέρα για καταβολή ληξιπρόθεσμης, κατά την άποψη της, δόσεων. Αφού δίνονται οι κατάλληλες εξηγήσεις και γίνεται σαφές ότι η οφειλή εμφανίζεται στο «σύστημα» τους λόγω δυστοκίας και αδράνειας του πληροφοριακού τους συστήματος και το αντιλαμβάνεται ο υπάλληλος, η FIRST CALL επανέρχεται εντός 48ώρου με επαναλαμβανόμενη την διαδικασία. Η συνομιλία με τον/την υπάλληλο πάντοτε σε έντονο ύφος και με κατάληξη την εκ μέρους του/της φράση «φροντίστε να είστε συνεπής κύριε», και κλείσιμο το τηλέφωνο στην «μούρη».
Το ποιό ωραίο;; από όλη αυτή την διαδικασία, που είναι ακατανόητη από τα πληροφοριακά συστήματα της ΕΘΝΙΚΗΣ, η τράπεζα σήμερα που δέχομαι τις απαράδεκτες ενοχλήσεις μου οφείλει ποσό της τάξεως των 80 ευρώ.
Θα παρέμβει κανείς επιτέλους όχι για να μου επιστραφεί το παραπάνω ποσό άμεσα αλλά για να αποκτήσει ενα ευπρεπές πρόσωπο η ΕΘΝΙΚΗ που τόσο την εκθέτει η FIRST CALL;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ