O λόγος για το κατασκευασμένο από αλουμίνιο πλαίσιο του γερμανικού roadster, το οποίο, πέρα από τη σημαντική μείωση του βάρους εξασφαλίζει και ιδιαίτερα αυξημένη ακαμψία.
Στην πραγματικότητα είναι η πρώτη φορά που η Mercedes-Benz επιλέγει την σχεδόν αποκλειστική χρήση αλουμινίου για την κατασκευή ενός πλαισίου που προορίζεται για ένα τετράτροχο ευρείας παραγωγής, όπως η SL του 2012.
Μόνο το χαλύβδινο πλαίσιο του παρμπρίζ διαφοροποιείται από το μοναδικό κατασκευαστικό κανόνα της νέας SL, ώστε να περιχαρακωθεί η μέγιστη δυνατή προστασία σε περίπτωση ανατροπής του αυτοκινήτου.
Αλουμίνιο, ωστόσο, θα συναντήσει κανείς και στις επιφάνειες του αμαξώματος, γεγονός που περιορίζει ακόμη περισσότερο το συνολικό βάρος της νέας Mercedes-Benz.
H διαφορά ανάμεσα στη σημερινή εκδοχή του αυτοκινήτου και σε αυτή που αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως στις αρχές τις επόμενης χρονιάς φτάνει έως και τα 140 κιλά (έκδοση SL 350).
Παράλληλα, η ακαμψία του πλαισίου παρουσιάζει αύξηση που προσεγγίζει το 20%, επιτρέποντας σε μία πρόταση που δεν διαθέτει την "πολυτέλεια" της σταθερής οροφής, να υποστηρίξει με ακόμη περισσότερο ζήλο το δυναμικό της προφίλ.
Ωστόσο, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσφέρει το νέο πλαίσιο της SL δεν σταματούν εδώ. Η ενίσχυση συγκεκριμένων τμημάτων του, όπως του δαπέδου τριών στρωμάτων, των μαρσπιέ και του τούνελ μετάδοσης ή η δημιουργία ζωνών παραμόρφωσης στο μπροστινό τμήμα, ικανών να κατανείμουν με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε περίπτωση σύγκρουσης, εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας.
Παράλληλα, η Mercedes-Benz φρόντισε ώστε να περιορίσει τη μετάδοση θορύβου και κραδασμών που χαρακτηρίζει μία αλουμινένια κατασκευή, ενισχύοντας συγκεκριμένα τμήματα του πλαισίου, όπως τα σημεία σύνδεσης με την ανάρτηση, αποφεύγοντας με αυτό τον τρόπο τους συμβιβασμούς σε επίπεδο άνεσης.
Τέλος, αρκετά από τα τμήματα της νέας SL αποτελούνται από 100% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, η παραγωγή του οποίου απαιτεί 80% λιγότερη ενέργεια.