ξοδεύουν περισσότερα από 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια, φανερώνοντας έτσι μία άνοδο της τάξης του 15% από την ίδια περίοδο πέρυσι.
Σχεδόν 31,9 δισεκατομμύρια δολάρια έχουν ξοδέψει οι καταναλωτές αυτή την εορταστική περίοδο όπως αναγράφεται στο comScore.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του πρόεδρου της comScore, Gian Fulgoni, την τελευταία εβδομάδα, υπήρξαν τέσσερις μέρες, κατά τις οποίες οι καταναλωτές σπατάλησαν περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο δολάρια. “Σε σύνολο, θα δούμε να ξοδεύονται ακόμα 5 με 6 δισεκατομμύρια δολάρια στο ηλεκτρονικό εμπόριο στο υπόλοιπο του μήνα Δεκεμβρίου, για ολοκληρώθει έτσι μια αρκετά θετική σεζόν για το ηλεκτρονικό εμπόριο”, είπε χαρακτηριστικά