Τελικά αυτή η ιστορία με τα smart phones, (αφορά:
Δ.Τ " Καταγγελίες καταναλωτών , για φουσκομένους λογαριασμούς, από τα Smart Phone") ενώ είναι απλή, γίνεται πολύπλοκη επειδή δεν θέλουμε να καταλάβουμε μερικά πράγματα.
Όταν λέτε ότι δεν ενημερώνονται οι καταναλωτές από τα εκάστοτε καταστήματα τι εννοείτε? Αν πάω εγώ να πάρω ένα αυτοκίνητο, δεν θα μου πει κανείς πώς να το οδηγήσω. Και θα 'χω σκάσει και 10.000 Ευρώ το λιγότερο! Ούτε καν δίπλωμα δεν θα μου ζητήσουν.Υπεύθυνος για να μάθει πώς λειτουργεί το κινητό του, ΔΕΝ είναι ο πωλητής αλλά ο χρήστης του. Ούτε αίτηση χρειάζεται, ούτε τίποτα. Απλά, μια σωστή ρύθμιση του κάθε τηλεφώνου. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πάνε και παίρνουν μερικοί smartphones αν δεν τα χρειάζονται και δεν μπορούν να τα χειριστούν! Δηλαδή έλεος πια. Έχουμε μάθει πάντα τα λάθη μας να τα μεταφράζουμε σε συνωμοσίες και κακή ενημέρωση των Εταιριών και των πωλητών. Ζητείται σοβαρότητα...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ