tromaktiko: To Χωριό της Αγάπης, στη Νεάπολη και ο πράσινος δράκος…

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

To Χωριό της Αγάπης, στη Νεάπολη και ο πράσινος δράκος…



Θα ήθελα να ενημερώσω τους συμπολίτες μου ότι το πολυδιαφημισμένο Χωριό της Αγάπης, στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης... (όσο απίστευτο και εάν ακούγεται) δε διαθέτει παγοδρόμιο, παρότι κάτι τέτοιο καθαρά αναφέρεται με κάθε μέσο (αφίσες, κουπόνια προσφορών, κλπ).

Στη θέση του έχουν στήσει μια πίστα για roller πατίνια, σε λευκό χρώμα, διότι «το κόστος ήταν υπερβολικό», όπως μου απάντησαν χαρακτηριστικά, όταν το επισκέφτηκα.

Το χειρότερο όλων όμως είναι ότι ακόμη και σήμερα, εάν καλέσεις στο τηλέφωνό τους (πράγμα που έκανα προσωπικά για να δω μέχρι που φτάνει η κοροϊδία) και ρωτήσεις εάν λειτουργεί παγοδρόμιο, θα σου απαντήσουν θετικά!

Ακολουθεί τηλεφωνική συνομιλία :

-Γειά σας, ενδιαφέρομαι να φέρω τα παιδιά μου στο παγοδρόμιο. Λειτουργεί κανονικά σήμερα;
-Βεβαίως.
-Σίγουρα; Κανονικό ΠΑΓΟδρόμιο;
-Ναι. Φυσικά…
-Μήπως δεν είναι παγοδρόμιο, αλλά πίστα για πατίνια (roller);
-Εεεε, ναι… δεν είναι κανονικό παγοδρόμιο… είναι πίστα για πατίνια…

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Ελπίζω με την ανάρτησή μου να αποτρέψω την απογοήτευση κάποιων παιδιών που θα περιμένουν να απολαύσουν παιχνίδι σε πάγο, όπως τα δικά μου. Τέλος περιμένω να δω τι θα απαντήσει η επιχείρηση στην έγγραφη κοινοποίηση της καταγγελίας μου για παραπλανητική διαφήμιση, στο συνήγορο καταναλωτή. Δύσκολο να απαντήσουν με «εεε… και ναι….».

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!