Η μεγάλη αλλαγή είναι η αριστερή sidebar, όπου φιλοξενούνται πλέον εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης. Εκεί δεσπόζουν τα links για το Facebook και το Google+, τα οποία εμφανίζουν τα videos που έχουν μοιραστεί οι φίλοι σε αυτές τις υπηρεσίες. Γενικά, η μπάρα αυτή έχει πολλές συντομεύσεις που φιλτράρουν με διάφορους τρόπους το περιεχόμενο του YouTube. Για να τονίσει, μάλιστα, τη σημασία της στο νέο design, το YouTube της έχει δώσει ένα σκούρο γκρι χρώμα, έτσι ώστε να ξεχωρίζει.
Η μοναδική (unique) σελίδα του κάθε video δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα και διατηρεί το look&feel που έκανε ντεμπούτο πριν από λίγο καιρό. Τέλος, έχουν γίνει αισθητικές αλλαγές και στην ενότητα του upload, όπου υπάρχουν πλέον μεγάλα κουμπιά που καθοδηγούν το χρήστη.