Την ίδια μέρα προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον ΟΣΕ (εκεί ανήκει ο προαστιακός).
Μου εδόθη ένα 4ψήφιο τηλέφωνο, υψηλής (!!) χρέωσης...
Το κάλεσα, και μου είπαν ότι λειτουργεί η υπηρεσία παραπόνων μέχρι τις 17:00
Μπήκα στο website, πήγα στο «επικοινωνία» και προσπάθησα να στείλω email στο email που είχαν εκεί, αλλά τα μειλ «γύριζαν πίσω», προφανώς διότι ήταν λάθος η διεύθυνση.
Την επόμενη ημέρα τους κάλεσα στο τηλέφωνο υψηλής χρέωσης, μου έδωσαν το σωστό email και έστειλα την καταγγελία μου:
"Αγαπητοί Κύριοι,
Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να καταγγείλω
την απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλου σας, στην έκδοση εισιτηρίων, σήμερα
στο σταθμό Μαγούλα στις 15:10
Πήγα στο γκισέ και έδωσα ένα νόμισμα €2,00 και μερικά ψιλά των 0,02 και 0,05 ευρώ.
Η υπάλληλος μου είπε: "αυτά κράτα τα, δεν τα παίρνω" και μου έδωσε τρία (3) νομίσματα των €0,20
Εγώ αντέδρασα και ζήτησα από την υπάλληλο να τα πάρει και να μου δώσει ένα νόμισμα του €1,00
Όταν αρνήθηκε δεύτερη φορά, ζήτησα το όνομά της (ή
τον αριθμό μητρώου της) και μου απάντησε: "Εγώ δεν είμαι υπάλληλος του
ΟΣΕ, δουλεύω για ιδιώτη και "αν θες" φώναξε την αστυνομία να με
καταγγείλεις!"
Φυσικά έγινα έξαλλος και αντέδρασα έντονα.
Εκείνη με εξύβρισε(με είπε Μαλάκα) και ευτυχώς που
το τραίνο ερχόταν σε 5 λεπτά, διαφορετικά θα φώναζα την αστυνομία να
υποβάλλω μήνυση δεδομένου ότι η εξύβριση είναι ποινικό και αυτόφωρο
αδίκημα.
Σας παρακαλώ να μου κοινοποιήσετε το όνομα της εργαζόμενης διότι επιμένω να επιθυμώ να υποβάλλω μήνυση. Τέτοιοι εργαζόμενοι, δεν επιτρέπεται να είναι στη
εξυπηρέτηση πελατείας, ειδικά σε εποχές όπως αυτή που ζούμε τις ημέρες
μας, και θεωρώ ότι επιβάλλεται να απομακρυνθεί άμεσα από τη θέση αυτή.
Με εκτίμηση
Χρήστος ΑΝ"
Από την ημέρα εκείνη 17/01 μέχρι την 20/01 τους έστελνα το εμειλ καθημερινά.
Την 20/01 μου ήρθε η απάντηση. Η απάντησή τους δε με κάλυψε (ήταν ανεπαρκής, ανυπόγραφη, πρόχειρη και δεν απαντούσε τα ερωτήματά μου) και τους έστειλα το τρίτο (3) συνημμένο (ότι δηλαδή θέλω το όνομα της υπαλλήλου).
Από τότε μέχρι και χτες τους προωθώ το μήνυμα καθημερινά, αλλά απάντηση δεν πήρα.
Χτες τους έστειλα νέο μήνυμα (4ο και τελευταίο συνημμένο)
Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν τόσο κακές υπηρεσίες προς τους επιβάτες από τόσο κακούς υπαλλήλους. Η ατιμωρησία οδηγεί στην αναλγησία
Σταματήστε τους!
Για την Ελλάδα!
Χ Α