tromaktiko: Ο ''λουκάνικος'' της Ναυπάκτου

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Ο ''λουκάνικος'' της Ναυπάκτου



Δηλώνει μόνιμος κάτοικος Ναυπάκτου και θαμώνας του λιμανιού
-Να σας συστηθώ. Λέγομαι ή μάλλον δε λέγομαι γιατί δεν ανήκω κάπου. Είμαι ελεύθερος και σαν ελεύθερος μπορείτε να με φωνάζετε όπως θέλετε.
Εγώ θα σας ακούσω.Δεν χαλάω χατήρι σε κανέναν σας.Αν έχετε την ευχαρίστηση να μου προσφέρετε και κάτι από το υστέρημά σας,εγώ και ουρίτσα θα σας κουνήσω και κοιλίτσα θα σας δείξω και ότι θέλετε.Ζήλεψα τη δόξα του συναδέλφου της πλατείας Συντάγματος.Βέβαια και 'γω προσπαθώ να είμαι μέσα στα μεγάλα γεγονότα της πόλης μου,να μη χάνω το οτιδήποτε συμβαίνει και να έχω άποψη για ότι συμβαίνει.Δε ζητώ ελεημοσύνη από κανέναν γιατί πολύ απλά ζούμε για μια αξιοπρέπεια.΄Οτι έχετε ευχαρίστηση και τίποτε άλλο.
Χάρηκα που τα είπαμε,είμαι ο γνωστός σας σκύλος που συναντάτε περισσότερο στο λιμάνι,είμαι αλάνι,αλλά καλό παιδί.Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε στο δρόμο αντικριστά μη διστάσεις να με χαιρετήσεις.Είμαι ο λουκάνικος της Ναυπάκτου ή όπως επιθυμείτε να με πείτε.Ακούω σε όλα τα ονόματα.!!!
nafpaktianews.gr

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!