κάποτε να ξοφλήσεις τα τρελά επιτόκια και τις παράνομες χρεώσεις που κρύβουν οι πιστωτικές κάρτες και έχουν καταστρέψει τους Έλληνες. Ο γέρος πατέρας σου τι φταίει?? Ξέρει από αυτά?? Και μην μου πεις καμιά δικαιολογία διότι αν ήσουν φερέγγυος δανειολήπτης, δεν θα χρειαζόσουν τον πατέρα σου για την έκδοση μιας πιστωτική κάρτας. Η υπάλληλος έπραξε πολύ καλά και μακάρι να έπρατταν έτσι όλοι οι τραπεζικοί υπάλληλοι. Η υπάλληλος έχασε 2-3 ευρώ προμήθεια από την πιστωτική κάρτα αλλά έκανε την δουλειά της σωστά.
Στον πατέρα μου, 76 ετών, η Eurobank χορήγησε πιστωτική για την αγορά ενός δώρου για τον αδερφό μου, η οποία είχε πιστωτικό όριο 10,000. Μάλιστα κύριοι, σε έναν συνταξιούχο των 520 ευρώ μηνιαίως και για μια αγορά 250 ευρώ η οποία διαφημιζόταν με δόσεις, έπρεπε να χορηγηθεί η εν λόγω κάρτα με 22 % και βάλε επιτόκιο που φτάνει έως και 28% με τις κρυφές χρεώσεις. Την χρησιμοποίησε και στο μπακάλικο 2-3 φορές αφού τον παραμύθιασαν οι κοπέλες στα ταμεία με το γνωστό «θα βγείτε κερδισμένος αν πληρώσετε με την πιστωτική και όχι μετρητά» μπας και εισπράξουν και αυτές 1-2 ευρώ από την χρήση της κάρτας και σύντομα η δόση έφτασε στα 180 ευρώ από τα οποία τα 100 τουλάχιστον τόκοι. Όσα και να έδινε ο καημένος κάθε μήνα χρωστούσε περισσότερα. Ευτυχώς που μας το αποκάλυψε πριν του βάλουν στο χέρι το σπίτι του. Και μάλλον το σπίτι του είδαν οι αλήτες και του έδωσαν κάρτα με 10,000 πιστωτικό όριο, για μια αγορά 250 ευρώ στα 76 χρόνια του και με εισόδημα από την σύνταξη μόνο τα 520 ευρώ που έγινα τώρα 430. Αν εμείς τα παιδιά του δεν μεριμνούσαμε να τον απαλλάξουμε από το χρέος τι θα γινόταν ο γέρος μου στα 80 του????
Ποιος κατά την γνώμη σου υπάλληλος έπραξε σωστά?? Αυτός που χορήγησε την κάρτα στον γέρο μου ή αυτός που δεν την χορήγησε στον δικό σου??
Αφορά Πελάτες δεύτερης κατηγορίας!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ