ενδιαφέρον για την επίλυση του προβλήματός μου. Η εν λόγω εταιρία κοινοποιεί τη βλάβη στον ΟΤΕ κι εκείνοι με τη σειρά τους, επειδή έχουν χάσει τόσους πελάτες (από τη CYTA) δεν συνεργάζονται στα προβλήματα που παρουσιάζονται, με αποτέλεσμα όποια γραμμή της CYTA παρουσιάσει πρόβλημα να περιμένει την ανύπαρκτη συνεργασία των εταιριών αυτών, που εχει ως αποτέλεσμα ακόμα και σήμερα 12-1-2012, δηλαδή ένα μήνα μετά την κοινοποίηση της βλάβης μου, να είμαι ακόμα χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ