tromaktiko: «Ολυμπιακός και... κεμπάπ»

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

«Ολυμπιακός και... κεμπάπ»



Ένας διαφορετικός Μάρκο! Ο Πάντελιτς μίλησε σε lifestyle περιοδικό για τις προτιμήσεις του σε φαγητό, γυναίκες, δεν θα αγόραζε τον Ερυθρό Αστέρα και το μέλλον του είναι... ερυθρόλευκο.




- Eίσαι ευχαριστημένος από όσα έφερε στην ομάδα σου το 2011;

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα της ομάδας μου, πήραμε τον τίτλο και παίξαμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Όμως η καρδιά μου πονά ακόμα που δεν προκριθήκαμε στους «16», αλλά και η Σερβία στα τελικά του Euro.

- Πως υποδέχθηκες το 2012;

«Στην Αθήνα με την οικογένειά μου, γιατί έχουμε αγώνα. Ήταν πάντως ωραία».

Ήσουν σε κάποιο μπαρ; Ήπιες αλκοόλ;

«Ήπια μαζί με την γυναίκα μου ένα ποτήρι σαμπάνια, αλλά όταν κοιμήθηκαν τα παιδιά».

Ποια είναι η επιθυμία σου για τα αγαπημένα σου πρόσωπα για το 2011;

«Πάνω απ' όλα υγεία και ελπίζω πως όλοι οι άνθωρποι να είναι καλά και να γελούν περισσότερο»

-Έχεις... μιμηθεί ποτέ τον Άγιο Βασίλη

«Ήταν πριν δέκα χρόνια. Ντύθηκα για τους φίλους και ειδικότερα για τα παιδιά και πιστεύω πως τα πήγα καλά σε αυτό το ρόλο»

- Το συμβόλαιό σου τελειώνει το καλοκαίρι. Το μέλλον σου θα είναι στον Ερυθρό Αστέρα;

«Αυτή τη στιγμή το μυαλό μου είναι στον Ολυμπιακό και τα σχέδιά μου αποκλειστικά στο εξωτερικό. Ο Ερυθρός Αστέρας είναι μια ομάδα που ζει από την πώληση παικτών και πρέπεθ να επενδύουν σε νεαρούς. Σχεδόν όλα τα νέα παιδιά πάνε στο Μαρακανά. Ο Ερυθρός Αστέρας είναι η ομάδα μου, θα είμαι εδώ για αυτήν και θα ήθελα να συνεργαστώ αν επικοινωνήσουν μαζί μου μετά το τέλος της καριέρας μου».

- Αν ο Ερυθρός Αστέρας μπει στο Χρηματιστήριο θα αγόραζες αρκετές μετοχές;

« Δεν το σκέφτομαι αυτό... Δεν πιστεύω πως θα μπορούσα να αγοράσω τον Ερυθρό Αστέρα, η ομάδα ανήκει στον κόσμο του».

Σέρβες και... κεμπάπ

Στο τέλος της συνέντευξης ο Μάρκο Πάντελιτς απάντησε σύντομα σε κάποιες ερωτήσεις αναφορικά με τις προτιμήσεις του για το φαγητό και όχι μόνο...

-Βελιγράδι ή Αθήνα;
«Βελιγράδι»

- Κεμπάπ ή γύρος;
«Κεμπάπ»

- Κονιάκ ή Μπράντι;
«Φυσικά μπράντι»

- Σέρβες ή Ελληνίδες;
«Οι δικές μας είναι πιο όμορφες»

- Από μουσική; Σέκα ή Καρλεούσα;
«Πάντα Σέκα»

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!