Κανονικά λειτουργεί το Κέντρο Υγείας του Βύρωνα, καθώς με την απόσπαση δύο ακόμα ειδικευμένων γιατρών αποκαταστάθηκε... το πρόβλημα των εφημεριών. Το ζήτημα ρυθμίστηκε μετά τις συνεχείς παρεμβάσεις και τις έντονες προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής προς την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας, με στόχο την επίλυση του προβλήματος υποστελέχωσης και υπολειτουργίας του Κέντρου, το οποίο πλέον δέχεται περιστατικά μέχρι και τις 10 το βράδυ.
Ο Δήμαρχος Βύρωνα Νίκος Χαρδαλιάς και ο Αντιδήμαρχος Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Χρίστος Γώγος εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την επίλυση του προβλήματος προς όφελος των πολιτών. Το Κέντρο Υγείας Βύρωνα βρίσκεται εκ νέου στη διάθεση των πολιτών με καθημερινές εφημερίες «παρέχοντας το ίδιο υψηλό επίπεδο αντιμετώπισης περιστατικών και εκπαίδευσης νοσηλευτικού προσωπικού», όπως τόνισε ο Αντιδήμαρχος Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Μάλιστα, δεν παρέλειψε να εκφράσει και «ιδιαίτερες ευχαριστίες προς τη Διοίκηση του «Ιπποκρατείου» και την Α’ Υγειονομική Περιφέρεια και συγκεκριμένα προς το Διοικητή κ. Μουσιώνη και την Υποδιοικήτρια κα. Αποστόλου, που οι προσπάθειές τους για την αποκατάσταση της λειτουργίας του Κέντρου Υγείας Βύρωνα ήταν άοκνες, συνεχείς και εντατικές».
«Αυτή τη στιγμή το Κέντρο Υγείας του Βύρωνα λειτουργεί κανονικά» επισημαίνει ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του Κέντρου, Γενικός Γιατρός Νίκος Τσάμης, τονίζοντας ότι μετά και τις δύο νέες αποσπάσεις το Κέντρο διαθέτει πλέον τρεις ειδικευμένους γιατρούς και εξυπηρετεί τους πολίτες μέχρι τις 10 το βράδυ. Ωστόσο, όπως σημειώνει, χρειάζεται επιπλέον προσωπικό, προκειμένου το Κέντρο Υγείας να μπορεί να προσφέρει έξτρα παροχές όπως είναι η αγωγή υγείας και η κατ΄οίκον νοσηλεία, προγράμματα τα οποία τέθηκαν στην πρόσφατη συνάντησή του με τον Δήμαρχο Βύρωνα.
Την ομαλή λειτουργία του Κέντρου Υγείας ενισχύει περαιτέρω η καινοτόμος πρωτοβουλία που αφορά στην εισαγωγή ραντεβού για τη συνταγογράφηση. «Θεωρώ ότι αυτό θα βοηθήσει ακόμη περισσότερο, καθώς καταφέραμε να λύσουμε ένα σοβαρό πρόβλημα», τονίζει ο Επιστημονικός Υπεύθυνος και προσθέτει: «Η ζήτηση και η ανάγκη εκ μέρους του κόσμου είναι πολύ μεγάλη και σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται στις ουρές οι πολίτες», εξηγώντας ότι το ραντεβού δεν κλείνεται τηλεφωνικά, αλλά ορίζεται την ώρα που γίνεται η πρώτη συνταγογράφηση, ώστε εάν χρειαστεί την επόμενη φορά η εξυπηρέτηση του πολίτη να είναι άμεση.
Ο Δήμαρχος Βύρωνα Νίκος Χαρδαλιάς και ο Αντιδήμαρχος Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Χρίστος Γώγος εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την επίλυση του προβλήματος προς όφελος των πολιτών. Το Κέντρο Υγείας Βύρωνα βρίσκεται εκ νέου στη διάθεση των πολιτών με καθημερινές εφημερίες «παρέχοντας το ίδιο υψηλό επίπεδο αντιμετώπισης περιστατικών και εκπαίδευσης νοσηλευτικού προσωπικού», όπως τόνισε ο Αντιδήμαρχος Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Μάλιστα, δεν παρέλειψε να εκφράσει και «ιδιαίτερες ευχαριστίες προς τη Διοίκηση του «Ιπποκρατείου» και την Α’ Υγειονομική Περιφέρεια και συγκεκριμένα προς το Διοικητή κ. Μουσιώνη και την Υποδιοικήτρια κα. Αποστόλου, που οι προσπάθειές τους για την αποκατάσταση της λειτουργίας του Κέντρου Υγείας Βύρωνα ήταν άοκνες, συνεχείς και εντατικές».
«Αυτή τη στιγμή το Κέντρο Υγείας του Βύρωνα λειτουργεί κανονικά» επισημαίνει ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του Κέντρου, Γενικός Γιατρός Νίκος Τσάμης, τονίζοντας ότι μετά και τις δύο νέες αποσπάσεις το Κέντρο διαθέτει πλέον τρεις ειδικευμένους γιατρούς και εξυπηρετεί τους πολίτες μέχρι τις 10 το βράδυ. Ωστόσο, όπως σημειώνει, χρειάζεται επιπλέον προσωπικό, προκειμένου το Κέντρο Υγείας να μπορεί να προσφέρει έξτρα παροχές όπως είναι η αγωγή υγείας και η κατ΄οίκον νοσηλεία, προγράμματα τα οποία τέθηκαν στην πρόσφατη συνάντησή του με τον Δήμαρχο Βύρωνα.
Την ομαλή λειτουργία του Κέντρου Υγείας ενισχύει περαιτέρω η καινοτόμος πρωτοβουλία που αφορά στην εισαγωγή ραντεβού για τη συνταγογράφηση. «Θεωρώ ότι αυτό θα βοηθήσει ακόμη περισσότερο, καθώς καταφέραμε να λύσουμε ένα σοβαρό πρόβλημα», τονίζει ο Επιστημονικός Υπεύθυνος και προσθέτει: «Η ζήτηση και η ανάγκη εκ μέρους του κόσμου είναι πολύ μεγάλη και σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται στις ουρές οι πολίτες», εξηγώντας ότι το ραντεβού δεν κλείνεται τηλεφωνικά, αλλά ορίζεται την ώρα που γίνεται η πρώτη συνταγογράφηση, ώστε εάν χρειαστεί την επόμενη φορά η εξυπηρέτηση του πολίτη να είναι άμεση.