tromaktiko: Είναι δυνατόν η αντιπροσωπία να μην μπορεί να λύσει το πρόβλημα;

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Είναι δυνατόν η αντιπροσωπία να μην μπορεί να λύσει το πρόβλημα;



Πρίν από ενα περιπου χρονο, αγορασα μια SONY BRAVIA II, 32ιντσων. Θεωρησα οτι αγοραζοντας ενα προιον με το ονομα που φερει και...
τα "παρασημα" που προφασιζεται οτι εχει, δεν πεταξα τα λεφτα μου στα σκουπιδια. Εκτοτε, με πνιγει η αγανακτηση. Δεν μπορω να διαννοηθω οτι δεν μπορει η SONY HELLAS να εντοπισει και να αντιμετωπισει το προβλημα του να σταματα η λειτουργια των ψηφιακων καναλιων και να νεκρωνει η τηλεοραση. Εγω, ως τεχνολογος την επαναφερω σε λειτουργια αποκαθιστωντας τις εργοστασιακες ρυθμισεις. Ενας απλος και μη γνωστης τηλεθεατης, δεν μπορει να το κανει εαν δεν γνωριζει πως. Απαραδεκτο!!!!
Προειδοποιω τους φιλους συναναγνωστες ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ. ΕΓΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗ SONY, οποιο προιον της και αν μου προτεινεται. Δεν ειναι αξιοπιστη!!!!!

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!