Κλάδο Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων (ΚΕΕΠ), καθώς δεν υπάρχει κωδικός είσπραξης του αντίστοιχου αντίτιμου από τους πλοιοκτήτες. Οι έλεγχοι των υπό ελληνική σημαία πλοίων από επιθεωρητές του ΚΕΕΠ δεν πραγματοποιούνται, επειδή ο αντίστοιχος κωδικός των οικονομικών υπηρεσιών για τα έξοδα των σχετικών μετακινήσεων, δεν έχει πιστωθεί ένα ποσό ύψους περίπου 15.000 Ευρώ, παρά το γεγονός ότι το εν λόγω ποσό δεν αποτελεί κρατική δαπάνη, εφόσον καλύπτεται από τις πλοιοκτήτριες εταιρείες μέσω ΔΟΥ. Σύμφωνα με πληροφορίες, ακόμη και αν μια εταιρεία θελήσει να καταθέσει το ορισθέν ποσό για τον έλεγχο πλοίου της, αυτός δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί καθώς δεν υφίσταται αυτή τη στιγμή τέτοιος κωδικός. Ο κ Γιάννης Πλακιωτάκης κατέθεσε στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, κ Άδωνι Γεωργιάδη, ερώτηση στη Βουλή στην οποία αναφέρει: 1) Γιατί κάτι που δεν τολμήθηκε υπό το βάρος των συνεπειών να διαφοροποιήσει τον ΚΕΕΠ τα δύο (2) τελευταία χρόνια, έχει επιδοθεί ένα μεταβατικό σύστημα διακυβέρνησης σε πραγματικό αγώνα δρόμου για να τον διαλύσει; 2) Δεν εξετάστηκαν και δε βρέθηκαν άλλες εναλλακτικές λύσεις λειτουργικών μειώσεων του Κράτους – αν τελικά αυτή είναι η πρόφαση- στο σύνολο της λειτουργίας του Υ.Π.Α.Α.Ν; 3) Πως θα λειτουργήσει η μεγαλύτερη Ναυτιλία του κόσμου με την αποστρατικοποίηση της Υπηρεσίας αυτής τη στιγμή που καλείται να λειτουργήσει σε 24ωρη βάση; Αυτό είναι εφικτό μόνο με το ένστολο προσωπικό του Λ. Σ., μην ξεχνώντας το επερχόμενο καθεστώς της εργασιακής εφεδρείας και συνταξιοδότησης των πολιτικών υπαλλήλων, κάτι άλλωστε που αποτελεί και απάντηση στις δηλώσεις του ΥΠΑΑΝ την 01/12/2011.
http://dailypress24.blogspot.com/