tromaktiko: Κ. Βουτσάς: Πόσα παιδιά έχει συνολικά; Θα εκπλαγείτε...

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Κ. Βουτσάς: Πόσα παιδιά έχει συνολικά; Θα εκπλαγείτε...



Πόσα παιδιά έχει τελικά ο Κώστας Βουτσάς; Εμείς γνωρίζουμε τη Σάντρα και τη Θεοδώρα, σωστά; Πως θα σας φαινόταν να μαθαίνατε ότι εκτός από τις κόρες του έχει κι άλλα; Η "άγνωστη" οικογένεια του μεγάλου ηθοποιού...
Ο Κώστας Βουτσάς, με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου του με τίτλο "Τη στιγμή που νομίζεις ότι τα ξέρεις όλα, παύεις να σκέφτεσαι-Σκέψεις χαρισμένες στις κόρες μου", μίλησε στο golema.gr μεταξύ άλλων και για το πως προσπαθεί σ' αυτούς τους δύσκολους οικονομικά καιρούς να βοηθήσει το συνάνθρωπό του. «Έχω δύο παιδιά στην Action Aid. Το λέω όχι για να κάνω επίδειξη, αλλά για να με μιμηθεί έστω και ένας. Έχω δύο παιδιά στην Action Aid, έχω μία μικρή στο S.O.S, τη Νεφέλη. Προχθές, της πήρα πράγματα».

Ο 81χρονος ηθοποιός βοηθά επίσης στο Χαμόγελο του Παιδιού, ενώ, όπως είπε, δίνει τη σύνταξή του σε τρεις οικογένειες: «Από 300 ευρώ σε κάθε οικογένεια. Άμα τα 'χω ανάγκη, δεν θα τα δώσω. Αλλά τώρα δεν τα έχω ανάγκη και τα δίνω. Και το λέω γιατί θέλω να με μιμηθεί έστω και ένας. Σε αυτόν τον τρόπο φιλανθρωπίας μπορείς να βάλεις και μία σταγόνα νερό κι ένα ποτάμι νερό. Κατάλαβες;»



     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!