tromaktiko: Κείμενο "εργασίας"

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Κείμενο "εργασίας"



Είμαι υψηλόβαθμος και υψηλόμισθος. Το εισόδημά μου ξεπερνούσε μέχρι χθες τα 1500 €. Σήμερα με το σφιχταγκάλιασμα της...
τριμερούς κυβέρνησης ξεπερνώ τα 1200 €. Πήρα ένα δάνειο στεγαστικό 140000€, βλέπετε ήθελα να κατοικίσω στην Αθήνα.
Πλήρωνα τον μήνα 450€, σήμερα πληρώνω 600€.
Πληρώνω στην κόρη μου που θέλει να σπουδάσει τα 600€ τον μήνα;
Πώς θα ζήσω με τα υπόλοιπα 800€ που παίρνω τον χρόνο από δώρα, δηλαδή 66€ τον μήνα 2,2€ την ημέρα;
Ερώτηση προς κάθε οικονομολόγο επι γης πώς και πότε μπορώ και αν μπορώ να εξοφλήσω;

Κείμενο εργασίας μέρος Β
Το Ελληνικό κράτος έχει εισοδήματα 50δις τον χρόνο, χρωστά 400δις, μέχρι χθες δανειζόταν με 1% και πλήρωνε τόκους 4δις. Σήμερα περνώντας από φίλους, εχθρούς, συγγενής και γνωστούς πληρώνει τόκους αντί 1% 5 ή 6 ή 7%. Μεταφράζοντας το ποσόν αντιστοιχεί σε 20 με 30δις.
Λένε πως οι υποχρεώσεις της χώρας είναι 40δις και 30δις οι τόκοι σύνολο 70δις.
Ερώτηση εργασίας:
Πώς ένα νοικοκυριό, ένας επαγγελματίας, ένας μισθωτός, ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ μπορεί να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις του;
Εκτός από θαύμα περιμένω και μια όποιο άλλη απάντηση από ιδικό.

Κείμενο εργασίας μέρος Γ
Ρωτώ έναν οικονομολόγο τι θα γίνει αν αύριο χρεοκοπήσουμε.
Μου απαντά στάση πληρωμών.
Απορία μου:
Αύριο εγώ σαν δημόσιος ή ιδιωτικός υπάλληλος θα πάω στην δουλειά μου, το πρωί θα πάρω τα τσιγάρα μου, η γυναίκα μου και τα παιδία μου θα αγοράσουν γάλα και φαγητό για το μεσημέρι.
Ποια είναι η σκέψη μου για το τέλος του μήνα:
Πρώτον αν πληρωθώ και γιατί όχι.
Δεύτερον οι αγορές των προϊόντων που θα καταναλώσω στο διάστημα αυτό θα έχουν ένα μέρος Φ Π Α, το φπα θα το εισπράξει το Ελληνικό κράτος, τι θα το κάνει;
Η μήπως μετά από μια χρεοκοπία δεν πληρωνόμαστε και δεν πληρώνουμε φπα στα προϊόντα μας;

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!