tromaktiko: Γυαλιά από το ΙΚΑ θέλετε;

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Γυαλιά από το ΙΚΑ θέλετε;



Είχα κλείσει ραντεβού στο ΙΚΑ για τις 5 του μήνα. Το ραντεβού το είχα κλείσει 2 μήνες πριν. Και πολύ απλά το ξέχασα. Το θυμήθηκα σήμερα και πήγα στο γιατρό εξηγώντας του τι συνέβη. Μου είπε πως δεν μπορούσε να μου δώσει συνταγή για γυαλιά χωρίς ραντεβού. Κι έφυγα. Γύρισα σπίτι και το σκεφτόμουν συνέχεια. Και κατέληξα στο ότι δεν ήθελε να με εξυπηρετήσει. Δεν μπορούσε να βάλει στο χειρόγραφο χαρτί της συνταγής ημερομηνία παλιά; Στους υπολογιστές υπήρχε το όνομά μου. Άρα; Άρα ένας υπάλληλός μου δεν ήθελε να με εξυπηρετήσει κι ας έχω φορολογηθεί γι’αυτό. Φορολογούμαι και για το μισθό του και για τα γυαλιά μου. Του εύχομαι, όπως και σε όλους που δεν έχουν συνείδηση, τα «καλύτερα».

Πέρα απ’αυτό, επιτρέπεται να μας κλείνουν ραντεβού για γυαλιά 2 μήνες μετά; Έχω στραβομάρα, κινδυνεύω χωρίς γυαλιά, τώρα χρειάζομαι γυαλιά, όχι μετά από 2 μήνες. Τι θα πει μετά από 2 μήνες; Και τώρα που το νέο ραντεβού είναι αρχές Μαρτίου; Τι να πω; Εύγε στο κοινωνικό Κράτος τους. Να γινόταν και με δικά τους χρήματα καλά θα ήταν.

Αν υπάρχει ένας γιατρός του ΙΚΑ ας μας πει αν είχε δίκιο ο γιατρός κι αν μπορούσε να μου γράψει τη συνταγή.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!