Η ασφάλεια στις αεροπορικές πτήσεις είναι πολύ σημαντική και ο έλεγχος των επιβατών απαιτεί πολλή ώρα και γερά νεύρα.
Με τις περικοπές και τα οικονομικά ζόρια οι πτήσεις συρρικνώνονται και λιγοστεύουν με αποτέλεσμα σε πολλές από αυτές να επικρατεί το αδιαχώρητο.
Οι εταιρείες προτιμάνε ο κόσμος να κλείνει τα εισιτήρια του από το διαδίκτυο αφού είναι πιο γρήγορο και «γλιτώνει» θέσεις εργασίας.
Όταν όμως δεν εμπλέκεται ο ανθρώπινος παράγοντας συχνά συμβαίνουν παρεξηγήσεις. Σοβαρές και με επιπτώσεις.
Η οικογένεια Φάϊκς από την πόλη Σάρλοτ της Βόρειας Καρολίνας θέλησε να ταξιδέψει για την Πρωτοχρονιά στο Σικάγο. Μπήκε στο σάϊτ της αεροπορικής εταιρείας και έκλεισε δύο εισιτήρια ενηλίκων και ένα για τον 3 ετών γιό τους. Στο σάϊτ, στο τμήμα των κρατήσεων δεν έγραφε τι πρέπει να κάνεις αν έχεις παιδιά μικρότερα των δύο ετών. Και οι Φάϊκς έχουν τρία, ζωή να’ χουνε. Δύο δίδυμα 20 μηνών και ένα μωράκι 8 μηνών.
Εφόσον τα παιδιά κάτω των δύο ετών ταξιδεύουν χωρίς εισιτήριο, οι Φάϊκς επιβιβάστηκαν κανονικά στην πτήση με –ουσιαστικά- τρεις θέσεις για να βολευτεί όλη η οικογένεια.
Αυτό δεν γινόταν για λόγους ασφαλείας. Η αεροσυνοδός είπε ότι δεν αρκούσαν οι μάσκες οξυγόνου. Ένας επιβάτης που καθόταν πίσω από τους Φάϊκς προσφέρθηκε να πάρει το ένα μωρό στην αγκαλιά του ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα. Το πλήρωμα δέχτηκε τη λύση αρχικά αλλά μετά κάτι τους «χαλούσε». Με το αεροπλάνο να μένει καθηλωμένο για 40 λεπτά μέχρι να βρεθεί λύση, ένας επιβάτης από την πρώτη θέση πρότεινε να αγοράσει ένα εισιτήριο πρώτης θέσης ώστε να κάτσει εκεί άνετα και χωρίς πρόβλημα ο ένας γονέας με κάποιο από τα παιδιά. Ούτε αυτό ικανοποίησε τα μέλη του πληρώματος και μετά πολλά, μετά από σχεδόν μία ώρα, η οικογένεια αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πτήση.
Τώρα θα κάνουν μήνυση στην αεροπορική εταιρεία και ελπίζουν ότι θα δικαιωθούν.
http://topontiki.gr/