tromaktiko: "Φαίη εξαγοράζεις την συμπάθεια του κόσμου!"

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

"Φαίη εξαγοράζεις την συμπάθεια του κόσμου!"



Αχ αυτός ο σύζυγος...  Τι είπε πάλι το στοματάκι του! Με αφορμή κάτι που ειπώθηκε για την πρεμιέρα παράστασης "Bla bla bla και cha cha cha"... στη σκηνή του "Καζαμπλάνκα" ο σύζυγος είπε:"Αν είναι έτσι να προσφέρω στην τέχνη, να μην αδυνατίσω για να μην τους χαλάσω τη μανέστρα! Εγώ δεν θα έχω πρόβλημα, οι άλλοι θα έχουν γιατί δεν θα έχουν να γράφουν μετά» είπε γελώντας ο οικοδεσπότης της εκπομπής "Πρωινό Mou". Τότε Φαίη άρχισε να τον πειράζει και αυτός της απάντησε.."Άντε από κει εσύ! Εξαγοράζεις τη συμπάθεια του κόσμου με δώρα. Ενώ εγώ έρχομαι εδώ χωρίς δώρα, χωρίς τίποτα. Εγώ έχω το πνεύμα μου και την ευθυκρισία μου." Ώρες ώρες είναι τόσο αστείος!
http://athensbars.gr/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!