tromaktiko: "Το κράτος του Λοβέρδου λέει..."

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

"Το κράτος του Λοβέρδου λέει..."



Επισκεφθηκα προσφατα ενα φαρμακειο για να αγορασω μια φαρμακευτική κρεμα που μου συνταγογραφησε...

-σε απλη συνταγή βεβαια όχι σε συνταγολογιο του ΙΚΑ- ο γιατρος μου.

Επειδή δεν ειχα το χρονικο περιθώριο να κλεισω ραντεβου σε γιατρο του ΙΚΑ για να μου την γραψει αφενως και αφετέρου δεν ειχα καμια διαθεση να ανεχτω την κακομουτσουνια του γιατρου που θα μου εγραφε την συνταγη και θα σιγομουρμουριζε οτι δεν ειμαστε συνταγογραφοι εμεις οι γιατροι του ΙΚΑ...

Αποφάσισα να την πληρωσω.
Το κουτι της κρεμας εγραφε επανω νεα λ.τ 13,16.
ο φαρμακοποιος κολλησε επιμελως να το πω... τυχαια να το πω... δεν ξερω το αυτοκολλητο με τις οδηγιες χορηγησης της κρεμας επανω στην τιμη και μου ζητησε 15 ευρω... διστακτικα τα εδωσα και χαιρετησα ευγενικα κλείνοντας πισω μου την πορτα... Κοντοστάθηκα για λιγο και μετα ξαναμπηκα πιο αποφασιστικος στο φαρμακειο λεγοντας πως η κρεμα λεει 13,16 kai oxi 15 ευρω.

- Η τιμη των φαρμακων δεν καθοριζεται απο το τι γραφει επανω στο κουτι του σκευάσματος αλλα απο τους εκαστοτε τιμοκαταλογους και τους νομους που βγαινουν καθε λιγο... Η τιμη αυτης της κρεμας εχει ξανααυξηθει και κοστιζει κανονικα 16 ευρω... εγω σας εκοψα και ενα ευρω...

Αυτό ειναι το κρατος του Λοβέρδου...
Αυτή ηταν η κατα τα αλλα ευγενεστατη απαντηση του φαρμακοποιου της γειτονιας μου...
και ερωτω:

- Θα πρεπει ως καταναλωτης να παρακολουθω τα νεα νομοσχεδια για να εχω μια πληρη εικονα για τις τιμες των φαρμακων?

- Οι φαρμακοποιοι αγοραζουν με αλλες τιμες και με αλλες πουλανε?

- Μηπως και οι φαρμακοποιοι δικαιολογημενα εχουν αγανακτησει και δεν ξερουν προς ποια κατευθυνση να κινηθουν?

- Ποιος εχει δικιο και ποιος αδικο?

Τα συμπερασματα δικα σας!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!