tromaktiko: Άδικη προκήρυξη πυροσβεστικής

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Άδικη προκήρυξη πυροσβεστικής



Είμαι δοκιμος εφεδρος αξιωματικός στις ειδικές δυναμεις και απολύομαι στις 18 του μηνός. Η πυροσβεστική υπηρεσια εχει εκδοσει μια προκήρυξη η οποια εχει προθεσμια μεχρι τις... 16 του μηνα δηλαδη αύριο. Μετα απο τοσο κοπο να υπηρετησω στο επακρο την μητερα πατριδα και χωρις να επιλεξω εγω την ημερα που παρουσιαστηκα στο στρατο (αρα δεν εχω ευθύνη και για την ημερα απόλυσης μου)δεν ειναι λιγο αδικο να μην μου δεινουν το δικαιωμα να λαβω κι εγω μερος στον διαγωνισμο απο την στιγμη που καποια ατομα απο την ιδια σειρα απολύονται στις 16 του μήνα, οποτε και μπορουν να λαβουν μερος στην προκήρυξη. Υποτίθεται οτι δοκιμος στις ειδικες δυναμεις δεν γινεται οποιος να ναι..αρα ειμαι ενας απο τους καλυτερους εκπαιδευμένους έφεδρους στην χωρα...γιατι ομως η χωρα μου δεν μου δίνει την δυνατότητα να δηλωσω συμμετοχή απο τη στιγμη που το δικαιούμαι; Λόγω του οτι απολύομαι 2 ημερες μετα και καποια αλλα παιδια 1 ημερα; Είναι πιστευω γραφειοκρατικό σφάλμα αυτο...εαν δεν εχει γινει σκοπιμα...για αρκετες χιλιαδες ατομα που απολύονται 17, 18, 19 του μηνα ειναι εντελως άδικο...
Λυπαμαι πολύ...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!