καταπέλτη και σε ύψος 1μ περίπου πάνω από τη επιφάνεια της θάλασσας.
Μέλη του πληρώματος αφού επανέφεραν την σχισμένη και στραβωμένη λαμαρίνα στη θέση της κύλησαν ένα μπάλωμα που σκέπασε το ρήγμα, το οποίο ήταν μεγέθους περίπου 0,5μ.
Το πιο πιθανό είναι το ρήγμα να προκλήθηκε κατά την προσέγγιση στο λιμάνι της Μύρινας που έγινε κάτω από καλές καιρικές συνθήκες.
Άτομα που βρεθήκαν στο λιμάνι την ώρα άφιξης του πλοίου μας είπαν ότι δεν αντιλήφτηκαν κάποια πρόσκρουση που να δικαιολογεί το ρήγμα το οποίο δεν έγινε αμέσως αντιληπτό και οι επιβάτες άρχισαν να επιβιβάζονται στο πλοίο. Όταν εντοπίστηκε η τρύπα, δεν γνωρίζουμε πως;, το πλοίο εκκενώθηκε…και άρχισαν τα κωλύματα. Όπως όλα δείχνουν το ρήγμα εγινε επειδή εκείνο το σημείο δέχτηκε την πίεση ενός μικρού μπαλονιού προστασίας του σκάφους που ήταν κρεμασμένο σε εκείνο το σημείο.
Όπως μας αναφέρθηκε από άτομα που βρέθηκαν εκεί το σκίσιμο της λαμαρίνας είχε σχήμα ενός Γ η κάθε πείρα του οποίου ήταν περίπου 0,5μ ενώ το σημείο της γωνίας του Γ αυτού είχε βουλιάξει αρκετά προς τα μέσα, οπότε όταν μέλη του πληρώματος από μέσα μέρος του πλοίου έσπρωξαν με τα χέρια, και όχι με κάποιο μηχανικό μέσο την βουλιαγμένη λαμαρίνα και την έφεραν πανεύκολα στη θέση της… αν αυτό λέει κάτι;;; Άλλωστε και ο τρόπος που έγινε το ρήγμα χωρίς να υπάρξει πρόσκρουση στην προβλήτα κάτι δείχνει… και αυτό όσοι το είδαν από κοντά μας είπαν ότι η σχισμένη λαμαρίνα έδειχνε ιδιαίτερα αδύνατη… και εύκολη, όπως αποδείχτηκε, στις πιέσεις από μέσα και απ έξω!
Το πλοίο, στο οποίο μπαλώθηκε η τρύπα, μέχρι τις 21.00 που γράφονται αυτές οι γραμμές δεν είχε πάρει απόπλου ενώ αρκετοί επιβάτες ακύρωσαν τα εισιτήρια και έφυγαν.
Θυμίζουμε ότι πριν μερικούς μήνες διαπιστώθηκε ρήγμα στην πλώρη του πλοίου, όταν αυτό βρισκόταν στο Λαύριο και με κάτι τέτοια το έχει απολέσει την εμπιστοσύνη των επιβατών και αυτή είναι η αιτία που ετοιμάζονται κινητοποιήσεις στη Λήμνο την Πέμπτη 12/1/12.