tromaktiko: Χωρίς τιμοκατάλογο η κλινική Γένεσις της Θεσσαλονίκης

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Χωρίς τιμοκατάλογο η κλινική Γένεσις της Θεσσαλονίκης



Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα στην μαιευτική κλινική Γένεσις στην Πυλαία, για να ρωτήσω σχετικά με τις χρεώσεις των υπηρεσιών τους...
για γέννα. (Μιας και ο γυναικολόγος μας ξεγενάει μόνο εκεί). Εκεί αντιμετώπισα με έπληξη ότι ο τιμοκατάλογος των υπηρεσιών τους είναι διαθέσιμος μόνο προφορικά. Δεν μου έδιναν ούτε γραπτώς, ούτε σε email τις χρεώσεις νοσηλείας για γέννα. Όταν το ζήτησα επίμονα μου είπαν ότι είναι γραμμή της διεύθυνσης. Όπως όλες οι επιχειρήσεις έτσι και αυτοί υποχρεούνται ή όχι να εκδίδουν γραπτούς τιμοκαταλόγους και να τους έχουν στη διάθεση των ενδιαφερομένων; Δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή τους να μην τον διαβάσω μόνος μου παρά μόνο να μου τον αναγνώσουν και να κρατώ εγώ σημειώσεις.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!