tromaktiko: Σχετικά με τις εγγυήσεις σε προϊόντα - γκρίζες ζώνες

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Σχετικά με τις εγγυήσεις σε προϊόντα - γκρίζες ζώνες



Επειδή μερικά πρέπει να ακούγονται και πλέον υπάρχουν τα μέσα, η ιστορία - παράπονο είναι...
ως εξής:

Η μητέρα μου αγόρασε πριν ένα χρόνο και κάτι μια θερμάστρα KEROSUN. Ο κατασκευαστής δίνει εγγύηση ενός χρόνου και τη περασμένη εβδομάδα χάλασε. Ο τεχνικός του service μας ενημερώνει ότι ήθελε συντήρηση το καλοκαίρι
- έπρεπε να μυρίσουμε τα νύχια μας και να το καταλάβουμε.

Παίρνω τηλέφωνο τη προστασία καταναλωτή καθώς ξέρω ότι σύμφωνα με την
ευρωπαϊκή νομοθεσία η εγγύηση είναι 2 έτη (εννοείται ότι η μητέρα μου δεν είχε ιδέα - ούτε και ενημερώθηκε από κανέναν τη στιγμή της αγοράς).

Η απάντηση είναι 'ναι μεν αλλά εδώ υπάρχει μια γκρίζα ζώνη και όταν ο κατασκευαστής λέει λιγότερο τότε ισχύει ότι λέει ο κατασκευαστής'. Οπότε ποια νομοθεσία και ιστορίες, ότι λέει ο καθένας ισχύει..

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!