ως εξής:
Η μητέρα μου αγόρασε πριν ένα χρόνο και κάτι μια θερμάστρα KEROSUN. Ο κατασκευαστής δίνει εγγύηση ενός χρόνου και τη περασμένη εβδομάδα χάλασε. Ο τεχνικός του service μας ενημερώνει ότι ήθελε συντήρηση το καλοκαίρι
- έπρεπε να μυρίσουμε τα νύχια μας και να το καταλάβουμε.
Παίρνω τηλέφωνο τη προστασία καταναλωτή καθώς ξέρω ότι σύμφωνα με την
ευρωπαϊκή νομοθεσία η εγγύηση είναι 2 έτη (εννοείται ότι η μητέρα μου δεν είχε ιδέα - ούτε και ενημερώθηκε από κανέναν τη στιγμή της αγοράς).
Η απάντηση είναι 'ναι μεν αλλά εδώ υπάρχει μια γκρίζα ζώνη και όταν ο κατασκευαστής λέει λιγότερο τότε ισχύει ότι λέει ο κατασκευαστής'. Οπότε ποια νομοθεσία και ιστορίες, ότι λέει ο καθένας ισχύει..
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Αναγνώστης