tromaktiko: «Κοίταζα την πόρτα, αλλά τίποτα»

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

«Κοίταζα την πόρτα, αλλά τίποτα»



Καλεσμένος του Πέτρου Κωστόπουλου στο τελευταίο «Βράδυ» για το 2011 ήταν ο Πάνος Κιάμος. Η συζήτηση ξεκίνησε με τον γνωστό τραγουδιστή να παραδέχεται:
«Νομίζω ότι από τη φύση μου δεν το έχω το σταριλίκι. Ο Μάικλ Τζάκσον ήταν ο μοναδικός σταρ. Έφυγε, τελειώσαμε» ενώ τόνισε: «Ένας σταρ δεν πρέπει να έχει σύνορα. Εμείς όταν λέμε κάποιον σταρ, έχει σύνορα».

Σχετικά με την επιτυχία του να περάσει στην Ιατρική Σχολή, στην οποία ποτέ δεν πήγε, είπε: «Μα πώς να πας; Πέρασα γιατί ήθελαν οι δικοί μου να δώσω. Αλλά πλέον είχα συνειδητοποιήσει ότι αυτό το πράγμα δεν θα τελείωνε. […] Περίμενα τα αποτελέσματα και εγώ ήδη είχα κλείσει να εμφανίζομαι στο “Τούνελ”. Τους το είπα ότι δεν ταιριάζω εγώ με την Ιατρική. Εγώ βλέπω αίμα και λιποθυμώ. Το πρώτο μου παιδί δεν το πήρα εγώ καν στην αγκαλιά μου, φοβόμουνα!».

Ακόμα, ο Πάνος Κιάμος δήλωσε «καλός μαθητής» του Πέτρου Κωστόπουλου αφού έχει αποκτήσει τρία παιδιά, όπως και ο γνωστός εκδότης. Όμως, επιθυμεί και ένα ακόμη παιδί; Ο ίδιος ξεκαθάρισε: «Ε, τρία! Τώρα πρέπει να κάνουμε μια παύση. Η γυναίκα μου, μου λέει “τι έγινε εδώ πέρα μεγάλε; Δεν θα δούμε λίγο τηλεόραση;” και λέω "ας δούμε, βάλε Κωστόπουλο"» ενώ για τα κιλά που έχει πάρει τον τελευταίο καιρό σχολίασε με χιούμορ: «Είμαι γενικώς μια μετοχή που μόνο ανεβαίνει. Δεν έχω τέτοια πράγματα εγώ».

Για την πορεία του προς την επιτυχία αποκάλυψε: «Τα 1998 κάνω μια δισκογραφική δουλειά, ξεχωρίζει ένα τραγούδι, το "χωρίς νερό μπορώ" και δεν ήξερε κανείς ποιος το έλεγε. Ήρθε η δεύτερη δουλειά, η τρίτη δουλειά. Μετά από δύο καλές σεζόν στη Θεσσαλονίκη, κατέβηκα σε ένα μαγαζί στον Πειραιά που δεν πήγε καθόλου. Ξέρεις τι είναι να τραγουδάς τρεις ώρες με τέσσερις παρέες; Αυτές οι εμπειρίες με κάνανε καλύτερο. Κοίταζα την πόρτα αλλά τίποτα. Όλα μου φταίγανε. Μία ο μαγαζάτορας, μία ότι δεν με παίζανε τα ραδιόφωνα. Σε καμία περίπτωση, όσες δύσκολες σεζόν κι αν πέρασα, δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω», ενώ συνέχισε: «Την αναγνωρισιμότητα την έχω μία πενταετία. Και τραγουδάω από τα 19. Το “μπαμ” έγινε στην Θεσσαλονίκη, κάναμε ένα δίσκο το “Φιξ live” και άρχισαν να χτυπάνε τα τηλέφωνα από την Αθήνα. Και λέω "κάτι γίνεται εδώ, δεν πάμε καλά!"».

Τέλος, ο Πάνος Κιάμος παραδέχτηκε: «Με θεωρούσαν λίγο "βήτα". Λίγο λαϊκός, λίγο όχι άνθρωπος των εξωφύλλων» ενώ για τη γνωριμία του με τη σύζυγό του, Ζαχαρούλα, μεταξύ άλλων είπε: «Τη Ζαχαρούλα τη γνώρισα σε ένα μαγαζί που εμφανιζόμουν. Σε εκείνο το μαγαζί που ήμουν με τέσσερις παρέες. Την έφερνε μία φίλη της που ήθελε να με γνωρίσει και τελικά γνωρίσαμε τη φίλη!».

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!