tromaktiko: Ακούει κανείς στο δήμο Μενιδίου;

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Ακούει κανείς στο δήμο Μενιδίου;



Σήμερα το πρωί ετοιμαζόμουν να πάω στη δουλειά, ενώ η γυναίκα μου με το δυόμιση χρόνων...
παιδί μου είχαν φύγει νωρίτερα, ώστε να το αφήσει στον παιδικό σταθμό και να παει στην δουλεια της. Στο Μενίδι στην Σπ. Βρεττου ένα αυτοκίνητο γλίστρησε από τον πάγο και έπεσε πάνω στο αυτοκίνητό μας. Λόγω οτι ήταν τύπου αγροτικό το αλλο αυτοκίνητο, καβάλησε στην κυριολεξία το δικό μας. Η ζημιά είναι μεγάλη αλλά, όταν  απεγκλωβίστηκε η γυναίκα μου από το αυτοκινητο είδε με λιγη χρονική διαφορά αλλα τρια μηχανάκια να γλιστράνε και αυτά. Επίσης ενα αλλο αυτοκίνητο να παίρνει κάθετη θεση στο οδόστρωμα απο γλίστρημα. Οι άνθρωποι που βοήθησαν την γυναίκα μου με το παιδί μου (να ειναι καλα) είπαν οτι ο δημος ειναι ενημερωμένος εδω και δυο μηνες για την κατάσταση του δρομου. Δεν ειναι μονο η κακη και πολυ παλια κατασκευή του δρομου αλλα και οι τεράστιες λακκούβες που βάζουν σε κίνδυνο καθε οδηγό που το μονο που θελει ειναι να παει στην δουλειά του και μετα στην οικογένεια του. Η ανευθυνότητα του δημ(ι)ου Μενιδίου και ο καρεκλοκένταυρος δήμαρχος ας κάνουν απλα την δουλειά τους που γι΄αυτο άλλωστε εκλεγησαν. Αν ειχα χασει σήμερα το πρωι την οικογενεια μου, τι θα γινόταν κύριοι; (Αν μπορει να σας αποκαλεσει κανεις ετσι.) Τοσες ζημιες σε αυτα τα μηχανακια και τα αυτοκινητα με τις λακκούβες και τον παγο, σε αυτες τις δυσκολες εποχες ποιος θα τις πληρωσει; Παλι εμεις.

Άλλος ένας τυχερός που έχει την οικογένειά του και σήμερα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!