tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ της EasyJet: Καταδίκη της easyJet για «προσβλητική» συμπεριφορά σε ΑμΕΑ

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ της EasyJet: Καταδίκη της easyJet για «προσβλητική» συμπεριφορά σε ΑμΕΑ



«Η easyJet μεριμνεί για όλους τους επιβάτες της και επιθυμεί να καταστήσει σαφές ότι ουδέποτε είχε την πρόθεση να προσβάλει οποιονδήποτε πελάτη της.
Όλοι οι επιβάτες είναι ευπρόσδεκτοι στης πτήσεις μας.

Καθημερινά στις πτήσεις μας επιβιβάζονται περίπου 1000 άτομα με μειωμένη κινητικότητα και σε ετήσια βάση 350.000 επιβάτες σε όλο μας το δίκτυο. Μόνο το 1% κρίνεται απαραίτητο να ταξιδέψει με συνοδό για δική του ασφάλεια.

Είναι γεγονός ότι η ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματος αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα για την easyJet, ωστόσο δίνει ιδιαίτερη προσοχή στους επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα, προκειμένου να εγγυηθεί την ασφάλειά τους, όπως θα έκανε για όλους τους επιβάτες και το πλήρωμά της.

Συνεπώς, για την easyJet, η ετυμηγορία του δικαστηρίου της Bobigny της Γαλλίας αποτελεί μία έκπληξη. Ταυτόχρονα η εταιρία ανησυχεί για τις συνέπειες μια τέτοια απόφασης, καθώς συμμορφώνεται πλήρως με τους υπό εφαρμογή κανόνες*. Η easyJet αναμένει την τελική απόφαση αυτή καθ’ αυτή προτού εξετάσει τις επιλογές της από εκεί και πέρα.

Η easyJet επιδιώκει διαρκώς να βελτιώνει την εμπειρία των πελατών της και βρισκόμαστε σε συζητήσεις με τις αρμόδιες αρχές και οργανώσεις ώστε αν βρούμε εφαρμόσιμες λύσεις για τους επιβάτες μας, χωρίς να συμβιβαζόμαστε στον τομές της ασφάλειας. Έτσι για τους επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα, προσφέρουμε κατάλληλη υποστήριξη με αυτόματη κλήση προς αυτούς 24 ώρες πριν την αναχώρησή τους, πληροφορίες, ειδική εκπαίδευση στο προσωπικό επίγειας εξυπηρέτησης, καινοτομία, καθώς και συνεργάτες. Η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών με μειωμένη κινητικότητα δηλώνουν ότι είναι ικανοποιημένοι και εμπιστεύονται τις υπηρεσίες της easyJet**».

* Ο Ευρωπαϊκός κανονισμός (EC No 1107/2006 – Article 4) ορίζει ότι «ένας αερομεταφορέας ή ο αντιπρόσωπός μπορούν να αρνηθούν την κράτηση ή την επιβίβαση σε ένα άτομο με ειδικές ανάγκες, ανάλογα με το επίπεδο αναπηρίας ή μειωμένης κινητικότητας, προκειμένου να εφαρμόσουν τους κανόνες ασφαλείας που έχουν θεσμοθετηθεί από τη διεθνή, ευρωπαϊκή ή εθνική νομοθεσία, ή για να εφαρμόσουν κανονισμούς των αρχών που έχουν δώσει την πιστοποίηση στην αεροπορική εταιρία (η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας στην περίπτωση της easyJet) και συντάσσονται με την ευρωπαϊκή νομοθεσία (FODCOM 49/08).

Κατά συνέπεια, σύμφωνα με τους υπό εφαρμογή νόμους, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφάλεια όλων των επιβατών, συμπεριλαμβανομένων και αυτών με μειωμένη κινητικότητα, η easyJet δεν επιτρέπει σε κανένα επιβάτη που δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνος/μόνη του/της την έξοδο κινδύνου να ταξιδέψει. Οι επιβάτες που χρειάζονται αναπηρική καρέκλα και δεν μπορούν να περπατήσουν, να σταθούν ή να κινηθούν στην καμπίνα χωρίς βοήθεια και χρειάζεται να ανελκυστούν από και προς το αεροπορικό κάθισμα, είναι απαραίτητο να ταξιδεύουν με ενήλικα συνοδό που μπορεί να φροντίζει τις ανάγκες τους. ** Έρευνα του Gfk σε 2000 επιβάτες (επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα και συνοδοί) το 2010.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!