Έτσι, αν ο διαχειριστής μιας σελίδας χρειάζεται να κάνει μια ανάρτηση που αφορά μόνο ένα συγκεκριμένο γεωγραφικά κοινό, π.χ. κάποια εκδήλωση, έχει πια τη δυνατότητα να το κάνει.
Η αλήθεια είναι ότι αυτή η κίνηση θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «too little, too late». Οπωσδήποτε όμως αποτελεί βήμα προς την σωστή κατεύθυνση. Παρόλα αυτά, η συνεχής αφαίρεση δυνατοτήτων για τους marketersείναι κάτι που εξακολουθεί να χαρακτηρίζει τις Facebook Pages. Συνεπώς, αν και το νέο feature είναι οπωσδήποτε χρήσιμο, πολύ δύσκολα θα αλλάξει το αρνητικό κλίμα που υπάρχει σε αυτόν τον τομέα.