Μια νέα έρευνα στηρίζει ότι η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης εκπληρώνει δύο βασικές κοινωνικές ανάγκες.
Όπως το γράμμα, μια τηλεφωνική κλήση, ένα μήνυμα ακόμα και ένα email, το Facebook έχει γίνει ένα είδος επικοινωνίας. Σκοπός της έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε από τους ερευνητές
του Πανεπιστημίου της Βοστώνης Ashwini Nadkarni και Stefan G. Hofmann, είναι η απάντηση ότι η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης έχει εδραιωθεί στην κοινωνική μας ζωή.
Περιληπτικά αναφέρουμε ότι, το Facebook έχει 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα (που σύντομα θα γίνουν 1 δις) που θέλουν να ικανοποιήσουν δύο βασικές ανάγκες: την ανάγκη να ανήκουν κάπου και την ανάγκη της αυτοπροβολής. Φυσικά, το Facebook έχει επηρεαστεί και από εξωτερικούς παράγοντες, όπως το πολιτισμικό υπόβαθρο, τις διάφορες κοινωνικο-δημογραφικές μεταβλητές και τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας. Για παράδειγμα, οι γυναίκες και οι μειονότητες έχουν την τάση να χρησιμοποιούντο Facebook περισσότερο από τους άνδρες.