Αγόρασα από εκείνους ένα αυτοκίνητο το οποίο ήταν κατά 500 ευρώ ακριβότερο...
από ότι το έβρισκα σε άλλα καταστήματα πώλησης FORD. Ο λόγος ήταν ότι μου έδωσαν χαρτί που έλεγε ότι θα μου κάνουν δωρεάν
σέρβις για 10 χρόνια. Το σέρβις αυτό περιλαμβάνει και τις εργασίες και
τα ανταλλακτικά. Αποφάσισαν λοιπόν να "αναστείλουν" (διάβαζε καταργήσουν) το πρόγραμμα αυτό παρόλο που υπογράψαμε ιδιωτικ ο συμφωνητικό που γράφει ότι αυτό είναι υποχρέωσή τους.
Έχουν αυτό το δικαίωμα; Υπάρχει τρόπος να απαιτήσω να τηρήσουν τις υποχρεώσεις τους;
Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να προσέχουμε όλοι μας. Αν κινηθώ νομικά
εναντίον τους φαντάζομαι ότι θα πληρώσω ένα σωρό λεφτά σε δικηγόρους
και το κέρδος που θα έχω είναι μηδαμινό, αφού ταυτόχρονα θα φοβάμαι να
ξαναπάω σε αυτούς το αυτοκίνητό μου μήπως και το καταστρέψουν
επίτηδες.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται να ξανααγοράσω ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ
κάτι από αυτούς γιατί είναι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ. Βέβαια ούτε από την FORD
πρόκειται να αγοράσω αφού έχει τέτοιους συνεργάτες και δεν κάνει
τίποτα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ