tromaktiko: Καταγγελία για Hondos Center

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Καταγγελία για Hondos Center



Θελω να καταγγειλω την πολιτικη των καταστηματων Χοντου και συγκεκριμενα πηγα παραμονη πρωτοχρονιας στο καταστημα αιγαλεω και αγορασα προιοντα αξιας 145 ευρω.
Αναφερα στην πωλητρια οτι θελω αυτα τα προιοντα αλλα επειδη ειναι προιοντα που δεν ειμαι σιγουρος οτι θα κανουν για την συζυγο μου θα ηθελα να μου δωσετε μια καρτα αλλαγης και την ρωτησα γινεται? Θα υπαρξει καποιο προβλημα και μου ανεφερε οχι. Πηγε λοιπον η συζυγος σημερα να αλλαξει τα προιοντα γιατι οντως δεν εκαναν για αυτην και εμεινε εκπληκτη απο την απαντηση του ταμια οτι μπορει να τα αλλαξει αλλα θα πρεπει να πληρωσει 10% παραπανω γιατι τα προιοντα αυτα το σαββατο ειχαν εκπτωση 25% ενω σημερα τεταρτη εχουν 15%εκπτωση.η συζυγος μου βεβαια δεν το αλλαξε και αυτο απο εγωισμο και μονο και καλα εκανε προτιμω να τα πεταξει παρα να τους πληρωσει ενα εντελως κοροιδιστικο ποσο των 15 ευρω περιπου. Και ρωτω εγω η πολιτικη αυτη ειναι εντιμη απεναντι στους πελατες και μαλιστα σε μια περιοδο που ολοι φτυνουμε αιμα για να μπορεσουμε να επιβιωσουμε. Τα 145 ευρω τα στερηθηκα για να κανω χαρουμενη την συζυγο μου τετοιες μερες ,δεν μου περισσευαν. Για αυτο και εγω μπηκα στην διαδικασια αυτη να ενημερωσω τους καταναλωτες να προσεχουν  τις αγορες τους γενικα και ειδικα στα καταστηματα αυτα .

Αναγνώστης

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!