tromaktiko: Επισκευή HTC και κοροϊδία Κωτσόβολου

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Επισκευή HTC και κοροϊδία Κωτσόβολου



Έδωσα την συσκευή στον Κωτσόβολο Αγίας Παρασκευής για επισκευή με δικά μου έξοδα στις 9 Δεκεμβρίου, αφού αξίωσαν να τους προκαταβάλλω 20 ευρώ για ...
έξοδα μεταφοράς στην αντιπροσωπία ή το συνεργείο της HTC.

Λίγο πριν τις γιορτές με ειδοποίησαν ότι η επισκευή θα κοστίσει 275 ευρώ!!! Ναι, είμαι βλάκας και προκειμένου να αγοράσω καινούργιο κινητό, δέχτηκα να προχωρήσει η επισκευή. Μου είπαν σε 10 μέρες θα είναι έτοιμο. Πέρασε ήδη ένας μήνας και ακόμη περιμένω. Όταν παίρνω τηλέφωνο στον Κωτσόβολο μου απαντούν στερεότυπα, μόλις έρθει το κινητό θα σας ειδοποιήσουμε. Ρωτάω "πότε?" και απαντούν "μόλις έρθει το κινητό θα σας ειδοποιήσουμε". Μα μου είπαν σε 10 μέρες και σήμερα έκλεισε μήνας. "Μόλις έρθει το κινητό θα σας ειδοποιήσουμε". Της λέω, γιατί δεν παίρνετε τηλέφωνο στο συνεργείο να ρωτήσετε? Και μου απαντάει "Μόλις έρθει το κινητό θα σας ειδοποιήσουμε". Την "στέλνεις" τώρα, κύριε Πρόεδρε ή όχι?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!