Πριν από 1 χρόνο αγόρασα ένα dvd blue ray LG. Χάλασε πριν από ενα μήνα και το πήγα...
στον τεχνικό της LG στην Δράμα διοτι είχε εγγύηση. Μου είπε ο κύριος ευγενικα πως θα περιμενω νεα απο την εταιρία. Όντως μετα από δυο εβδομάδες με πηραν απο την εταιρια στην Αθήνα και μου ειπαν πως θα αργήσει το ανταλλακτικό και για να μην με καθυστερήσουν, αλλο θα μου στείλουν καινούργιο και επειδή το μοντέλο ηταν παλιο πλεον, θα το αντικαταστησουν με αλλο νεας γενιας. Όντως κι εγινε. Πριν 2 μερες μου ηρθε φάκελος απο την εταιρια με δώρο ενα μπρελόκ της εταιριας και ενα γραμμα που ζηταν συγγνώμη για την καθυστερηση και οτι θα προσπαθησουν να εξαλείψουν τυχών αντιστοιχες βλαβες με αυτην την καθυστέρηση. Τι να πω ρε παιδιά, μπράβο σας! Ελπίζω να υπάρχει αυτη η τακτικη πάντα απο σας κι απο ολους του κλαδου σας.
Αναγνώστης