(αφορά:Καταγγελία για Οδική Βοήθεια)
συγκεκριμένο αναγνώστη την Παρασκευή και ο προϊστάμενος του οδηγού μας τον κάλεσε για να ζητήσει συγγνώμη. Λυπούμαστε για τέτοια περιστατικά, ελέγχουμε και οργανώνουμε σεμινάρια για κάθε υπάλληλο και συνεργάτη μας πάνω σε ζητήματα συμπεριφοράς κάνοντας συστηματική προσπάθεια να βελτιωνόμαστε συνεχώς. Υπάρχουν πάντοτε άμεσοι τρόποι ενημέρωσης της Mondial Assistance Ελλάδος για οποιαδήποτε παρατήρηση, σχόλια και άποψη μέσω e-mail (communication@mondial-