ενισχύοντας έτσι τη γκάμα του δημοφιλούς της μοντέλου.
Αυτό μεταδίδουν έγκυρα διεθνή αυτοκινητικά μέσα ενημέρωσης, παραθέτοντας την ίδια στιγμή, πέρα από πληροφορίες, μια σειρά από ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες.
Επί της ουσίας, σύμφωνα πάντα με τις παραπάνω πηγές, το νέο 500+ (κατά πάσα πιθανότητα, έτσι θα ονομάζεται η τρίτη, μαζί με την Cabriolet, εκδοχή του 500) δεν θα είναι τίποτα περισσότερο παρά η MPV παραλλαγή του γνωστού ιταλικού «μωρού», διαθέτοντας πέντε πόρτες και μεγαλύτερες ασφαλώς εξωτερικές διαστάσεις.
Κάτω ακριβώς από τις μεταλλικές επιφάνειές του θα κρύβεται μια τροποποιημένη εκδοχή του δαπέδου του νέου Fiat Panda που παρουσιάστηκε επισήμως πριν λίγες μόλις μέρες και φυσικά όλα τα γνωστά μηχανικά σύνολα -βενζίνης και πετρελαίου- που ήδη «φορά» το… κανονικό 500.
Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο αναμένεται αρκετά διαφοροποιημένο, χωρίς όμως να διαρρηγνύει τους αισθητικούς δεσμούς του σε σχέση με την 3θυρη έκδοση. Φυσικά, η μάσκα θα είναι αρκετά διαφορετική, όπως και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, ενώ τόσο το μεταξόνιο και το μήκος του αμαξώματος, όσο και τα εμπρός και πίσω μετατρόχια, θα είναι διευρυμένα.
Επίσης, τα τόξα των τροχών αναμένονται πολύ πιο τονισμένα, ενώ οι μπάρες οροφής αναμένονται να προσδώσουν στο νέο πολύ-χρηστικό μικρό της Fiat τις απαραίτητες crossover πινελιές. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις του, οι πρώτες εκτιμήσεις και πληροφορίες αναφέρουν πως το νέο 500+ θα αγγίζει σε μήκος τα 4,1 μ. (σημ.: κάτι που αυτομάτως το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας Β), ενώ το μεταξόνιο του αναμένεται να υπερβαίνει οριακά τα 2,5 μ.
Αν όλα τα παραπάνω επιβεβαιωθούν και επισήμως, πολύ πιθανό είναι το νέο Fiat 500+ να παρουσιαστεί επίσημα στην επερχόμενη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο που μας έρχεται, αποτελώντας με τον τρόπο αυτό –ως μοντέλο στη γκάμα της Fiat- ό,τι το γνωστό μας Countryman στη Mini.