Σύμφωνα με τη μελέτη της Deloitte με τίτλο: «TMT Predictions 2012», το τρέχον έτος φαίνεται να αποτελεί μεταβατικό στάδιο με αρκετές καινοτομίες τις οποίες καλό θα ήταν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις του χώρου, ώστε να αναπτυχθούν περαιτέρω. Σε ό,τι αφορά στον τομέα των MME η διαφημιστική αγορά αναμένεται να επεκταθεί σε όλους τους τομείς το 2012.
Ωστόσο, ο χώρος των διαδικτυακών διαφημίσεων θα ξεπεράσει σε ρυθμό ανάπτυξης τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης. Έτσι, ενώ ο διαφημιστικός τομέας θα αναπτυχθεί κατά 5% παγκοσμίως, οι διαδικτυακές διαφημίσεις θα παρουσιάσουν αύξηση ύψους 50% φτάνοντας σε τζίρο τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς οι επιχειρήσεις επιδιώκουν να στραφούν στον «ψηφιακό κόσμο» για τη διαφήμισή τους.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το εύρημα, ότι οι στοχευόμενες τηλεοπτικές διαφημίσεις χάνουν το στόχο τους, καθώς η συνεχής βελτίωση της τεχνολογίας, θα επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων που θα στοχεύουν σε ορισμένες μόνο συσκευές τηλεοράσεων και υπολογιστών και συνεπώς θα αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μικρό ποσοστό του συνόλου της διαφημιστικής αγοράς.