tromaktiko: Αντιμετώπιση εταιρίας Panasonic

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Αντιμετώπιση εταιρίας Panasonic



Πριν λίγες ημέρες αγόρασα μια τηλεόραση πλάσμα Panasonic. Και την αγόρασα περισσότερο από τις διαφημίσεις που ακούγονται στα μέσα ενημέρωσης για την συγκεκριμένη μάρκα.

Η τηλεόραση λειτουργεί κανονικά αλλά το πρόβλημα είναι στο ότι η οθόνη της έχει
πολλές αντανακλάσεις από τον περιβάλλοντα χωρο, με αποτέλεσμα να βλέπεις
και οτιδήποτε υπάρχει μπροστά της ενώ συγχρόνως παίζει.
Πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα που την αγόρασα και μου είπαν να επικοινωνήσω με την επίσημη αντιπροσωπεία και έτσι έκανα.
Εκεί μιλώντας μόνο με το τηλεφωνικό κέντρο τους είπα το πρόβλημα μου και ζήτησα να
δοθεί κάποια λύση ή να επιστρέψω την τηλεόραση και να πάρω κάποιο άλλο ακριβότερο μοντέλο καταβάλλοντας την διαφορά άλλα να μην έχει αντανακλάσεις.
Η κυρία στο κέντρο μετά από μια συνομιλία με ρώτησε πριν την αγοράσω αν την είδα να παίζει πριν την παραγγείλω μέσω ιντερνέτ απάντησα όχι.
Και η απάντηση της ήταν ας προσέχατε, κύριε, έπρεπε να ψάξετε καλύτερα.
Δηλαδή μάλλον δεν έπρεπε να αγοράσω την τηλεόραση τους.
Τους είχα στείλει και email μέσω της ιστοσελίδας τους έχουν και τα τηλεφωνά μου, αλλά κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!