επιτραπέζιων υπολογιστών ή τους κατόχους smartphone, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης της Adobe, Digital Marketing.
Ειδικότερα, έναντι των χρηστών επιτραπέζιων υπολογιστών, η δαπάνη των κατόχων tablet PC είναι 21% μεγαλύτερη, ενώ σε σχέση με τους χρήστες smartphone, η δαπάνη είναι περίπου διπλάσια.
Αν και το ποσοστό των κατόχων tablet που επισκέπτονται online καταστήματα είναι πολύ μικρό σε σχέση με το σύνολο των επισκεπτών, αγγίζοντας το 4% το Δεκέμβριο του 2011, είναι εμφανές ότι υπάρχει συνεχώς μια ανοδική τάση, καθώς το αντίστοιχο ποσοστό τον Ιανουάριο του 2011 ήταν μόλις 1%. Αντίστοιχα, αυξάνει και το ποσοστό εκείνων που χρησιμοποιούν το smartphone για κάποια αγορά, αγγίζοντας τον περασμένο Δεκέμβριο το 6% του συνόλου των επισκεπτών sites ηλεκτρονικού εμπορίου, από το 3% που αποτελούσαν τον Ιανουάριο του 2011.
Η μελέτη της Adobe βασίστηκε σε δεδομένα από 16,5 δισ. επισκέψεις σε περισσότερα από 150 online καταστήματα, κατά τη διάρκεια του 2011.