Υπενθυμίζεται ότι η κατάργηση του μέτρου είχε αποφασισθεί πέρυσι, λίγο πριν αρχίσουν οι πανελλήνιες εξετάσεις, χωρίς μάλιστα να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη πρόβλεψη για τα παιδιά που εκείνη την περίοδο ετοιμάζονταν να διαγωνισθούν για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια
εκπαίδευση. Η κατάργηση του μέτρου και συγκεκριμένα ο χρόνος που έγινε αυτή και το γεγονός ότι δεν οριζόταν μια μεταβατική περίοδος για την εφαρμογή του, δημιούργησαν στα παιδιά μια ιδιαίτερη αίσθηση αδικίας.
Ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, μέσα στο πλαίσιο της κοινοβουλευτικής του δραστηριότητας, προέβη σε μια σειρά ενεργειών προκειμένου να αποκατασταθεί η αδικία αυτή και να επανέλθει το μέτρο, με τελευταία την κατάθεση σχετικής επίκαιρης ερώτησης στη Βουλή.