Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν τις προηγούμενες μέρες το ποσοστό των μαθητών και καθηγητών που στρέφονται στο διαδίκτυο και διδάσκουν ή, διδάσκονται μέσα από τις ηλεκτρονικές λεωφόρους και προτιμούν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση από τις συμβατικές μεθόδους και τα επίγεια φροντιστήρια, έχει ήδη ξεπεράσει το 30% του συνόλου και πλησιάζει το 40% του πλήθους μαθητών-καθηγητών που έχουν επαφή με ιδιαίτερα μαθήματα!
Ιδιαίτερη προτίμηση η μαθητιώσα νεολαία έχει δείξει στα μαθήματα της βιολογίας γενικής παιδείας και βιολογία κατεύθυνσης, τα οποία εξάλλου και δεν υποστηρίχθηκαν έγκαιρα από τα δημόσια διαδικτυακά μέσα, παρά το ότι αποτελούν μαθήματα με ευρεία διάδοση τα τελευταία χρόνια στις τάξεις των μαθητών, λόγω και του ότι από την ευρεία οικογένεια της βιολογίας ανοίγονται μερικοί από τους πιο «καυτούς» επαγγελματικούς ορίζοντες του μέλλοντος!
Η ανάγκη των μαθητών, ιδίως αυτών της γ΄ λυκείου, για συμπληρωματικές γνώσεις πάνω στα κύρια μαθήματα των κλάδων που έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν, εξακολουθεί αν είναι μεγάλη και μάλιστα εσχάτως αυξάνεται ραγδαία λόγω και της οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει τη χώρα, αφού το ηλεκτρονικό φροντιστήριο παραμένει φθηνότερη επιλογή από ένα συμβατικό τρόπο ιδιαίτερων μαθημάτων, ακόμα και όταν ο μαθητής δεν έχει ήδη ιντερνετική πρόσβαση και συνυπολογιστεί στο κόστος του φροντιστηρίου και το έξοδο για τη σύνεση στον διαδικτυακό πάροχο.